Bukefalos 28 år!

Singeltråden del 56

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden del 56

Låter som om du haft en ypperlig dag! Härligt :)

Håller med om banan i smoothie. Banan, blåbär, hallon och typ yoghurt eller kvarg, och en skvätt mjölk - fina grejer!
 
Sv: Singeltråden del 56

Klart vi finns här för dig! Rövhattsmannen får bara finnas där för dig om han är snäll. Annars får han oss efter sig.
Vet ju liksom vart hans postlåda bor. Typ.
 
Sv: Singeltråden del 56

Han får finnas där ändå, för han pratar skånska :love:
Haha ja jag kan berätta var den bor om inte annat!
 
Sv: Singeltråden del 56

Alla gånger. Vi är snälla och gulliga allihop (utom jag när jag pratar lite för mycket om mig själv...). Komsi Komsi! :)
 
Sv: Singeltråden del 56

Prata om sig själv är bra, det är ju ändå det ämnet man kan bäst ;)

Hur fan får man tag i lägenhet i Gbg då?
 
Sv: Singeltråden del 56

HAHA. Du kan skicka hela kåren på hans postlåda :D.

Kl

Jag har faktiskt också haft en fin dag idag! Den började sjukt bra och fortsatte vara åtminstone helt okej. Nu är jag hemma hos mamma och har just ätit semla. Känns skönt efter gårdagens bottennotering.
 
Sv: Singeltråden del 56

hehe, det vet du inte innan du är här ;)

Lägenhet är svårare.. Men du skulle plugga va? Då tror jag nog studentlägenhet är det lättaste att få, även om det är svårt nog. Men börja leta så snart du kan, så är det lättare :)
 
Sv: Singeltråden del 56

va bra att du fick bättre dag idag iaf :)



Sånt liv det blev i tråden nu förresten :p Typiskt att det kom igång nu när jag faktiskt skall jobba imorgon! (Har varit hemma sju dagar nu :grin: )
 
Sv: Singeltråden del 56

Precis min åsikt! Inte för att jag är ett speciellt spännande samtalsämne någon längre stund, men är det något jag skulle doktorera i så vore det väl det ;).

Det är värre. Letar själv lägenhet ihop med en kompis för tillfället. Man får leta på blocket och FB (kan bjuda in dig till en grupp om du vill). Boplats är mer eller mindre kört, tyvärr.
Ett rum om du kan tänka dig att vara inneboende är nog lättast till att börja med. :)
I värsta fall får du bo på min soffa tills du hittar nåt. :)
 
Sv: Singeltråden del 56

soffsurfing hos alla göteborgsboende bukare :idea: En vecka i taget borde ta dig långt Cili :D
 
Sv: Singeltråden del 56

hehe, det vet du inte innan du är här ;)

Lägenhet är svårare.. Men du skulle plugga va? Då tror jag nog studentlägenhet är det lättaste att få, även om det är svårt nog. Men börja leta så snart du kan, så är det lättare :)

Plugga är planen ja, måste bara höja mitt HP lite så jag är helt säker på att komma in. Jäkla matte :(
Enda problemet är att jag har två katter som måste med, och att jag mår riktigt jäkla skitdåligt om jag bor på för liten yta. Vi trängdes på ca 19 kvm i ungefär ett år innan flytt till nuvarande lägenhet på 39.
Tar hellre ett längre avstånd till skolan för att kunna uppfylla mina andra "krav", det är liksom värt längre restid för att må bättre
 
Sv: Singeltråden del 56

HAHA. Du kan skicka hela kåren på hans postlåda :D.

Fantastisk idé. Personalfest? HÖHÖ.

Cili: Ja det där med lägenhet... Inte lättast, men kan man tänka sig att bo inte mitt i smeten, utan lite i utkanten, så är det i alla fall lättare. Andrahand finns en del med, även om förstahand ju såklart är att föredra...
 
Sv: Singeltråden del 56

ah, jo då blir det nog svårare med studentlägenhet såklart... Men som lillen sa, blocket och kontakter is the way to go!
 
Sv: Singeltråden del 56

Oooh, bjud in mig! Skickar ett pm!

Ja i värsta fall får jag väl pendla hemifrån mamma (dvs Skövde) ett tag. Det löser sig på ett eller annat sätt :)
 
Sv: Singeltråden del 56

Jag och E åt också semla innan. Kände mig som en sån där bra tjej igen. Städade lite, diskade, tände ljus, gjorde kaffe och hade köpt semla. Ibland är jag allt bra. :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Visste inte riktigt om jag skulle slänga ut frågan i den allmänna tråden eller skapa en egen, men kör på egen. Vilka brukshundar bör...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
6 593
Senast: Tonto
·
Övr. Barn Hejsan! Kände att jag ville gå med i tråden, även fast vi inte börjat försöka än. Vi tänkte börja försöka i juni om det går som det...
2
Svar
22
· Visningar
1 936
Senast: orkide
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
69 258
Senast: Jeps
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
29 080
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp