Bukefalos 28 år!

Singeltråden del 56

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden del 56

Senare på lördag kväll annars? Klart vi ska säga Ted! :D
 
Sv: Singeltråden del 56

Kan med säkra källor påstå att killaloe inte kan tända en sådan ugn :angel: :angel: :angel:
 
Sv: Singeltråden del 56

sen vet jag inte om min kaka är det lättaste att göra i en sån ugn :p Men kan ta med en hembakad om det är den som önskas ;)
 
Sv: Singeltråden del 56

Ja men lördagen är ju lugna puckar. :) Var mest en fundering vad man ska göra resten av tiden. Men sitta djupt försjunken i sina skolböcker är ju alltid ett alternativ, så rolig är jag! :sneaky:
 
Sv: Singeltråden del 56

Exakt min tanke! Jag kan nog få fyr i det där åbäket, om inte annat så är jag sjukt envis och kan blåsa på en förkolnad liten pinne tills fanskapet börjar brinna.

mvh har ej testat just vedspisen ännu men bråkar ofta med gjutjärnkaminen
 
Sv: Singeltråden del 56

Ja men lördagen är ju lugna puckar. :) Var mest en fundering vad man ska göra resten av tiden. Men sitta djupt försjunken i sina skolböcker är ju alltid ett alternativ, så rolig är jag! :sneaky:

Inga problem, jag diskuterar gärna miljön med dig så kan du få lära mig en massa samtidigt som du lär dig själv! :D
 
Sv: Singeltråden del 56

kl

Kommer och stör lite i tapet-och-vedugnsdiskussionerna.

Jag förstår mig inte på den här killen. Ena stunden verkar han helt off, nästa hyfsat på. Och jag har ingen aning, för han är sjukt svår att läsa av. Vad gör man då? Samlar ihop sig själv, intalar sig att man ska glömma och försöker gå vidare?
När han väl hör av sig så får han mig att må så sjukt bra. Och sen hör han inte av sig på dagar, vilket leder till att jag mår skit. Att jag mår så är inte bara p.g.a. honom ska tilläggas, har nån livskrasch över huvud taget just nu. Kan inte allt bara flyta på av sig självt för en gångs skull?!
 
Sv: Singeltråden del 56

Ah, äntligen ett jobb för mig! Jag kan även lägga till att vara en sjukt bra coach och ständigt sucka och komma med kommentarer om hur ni skulle göra det hela mycket bättre.

Jag är helt klart med på den här sidan av tapetpartyt! Jag och Inge-Björn har aldrig varit så nära att göra slut som när vi skulle tapetsera. Vill helst inte riskera att bli utesluten ur tråden på grund av min oförmåga att se vad som är rakt. Dricka vin är jag däremot sjukt bra på.
 
Sv: Singeltråden del 56

kl

Kommer och stör lite i tapet-och-vedugnsdiskussionerna.

Jag förstår mig inte på den här killen. Ena stunden verkar han helt off, nästa hyfsat på. Och jag har ingen aning, för han är sjukt svår att läsa av. Vad gör man då? Samlar ihop sig själv, intalar sig att man ska glömma och försöker gå vidare?
När han väl hör av sig så får han mig att må så sjukt bra. Och sen hör han inte av sig på dagar, vilket leder till att jag mår skit. Att jag mår så är inte bara p.g.a. honom ska tilläggas, har nån livskrasch över huvud taget just nu. Kan inte allt bara flyta på av sig självt för en gångs skull?!
Jag tycker att det beror på hur mycket ditt mående påverkas av honom. Du skriver ju att det påverkas rätt mycket, men att det också är andra saker bakom. Om man inte tycker att det gör en jättestor skillnad just vad han gör kan man ju ge det en chans, men om det däremot är så att du mår jättedåligt av att han inte hör av sig så hade jag nog inte tyckt att det var värt det.
 
Sv: Singeltråden del 56

Alltså, ska jag gå upp och knacka på och skaka lite vett i honom?
Rövhatt till man.
 
Sv: Singeltråden del 56

hmmm, inte lätt. Tycker Grisen svarar bra, just att det nog måste få bero på ditt mående och hur det påverkas. Men då är det ju upp till dig igen, och jag gissar att du var ute efter mer svar än så ;) Svårt att avgöra dock...
 
Sv: Singeltråden del 56

haha, det är en chokladbrownie med hallon i, och sen choklad/kaffe-frosting :d :d
 
Sv: Singeltråden del 56

Alltså, ska jag gå upp och knacka på och skaka lite vett i honom?
Rövhatt till man.

Haha det där är andra gången som jag skrattar på typ en vecka. Förra gången var tidigare idag när jag hittade massa vildsvinsspår på min promenad.

Men ja, please do! Det blir ju ingen större omväg.


julgrisen:
Det är lite upp och ner. Är väl redan på botten egentligen, så när han inte hör av sig är jag helt enkelt bara där nere + funderingar över vad det är för fel på mig och vad jag saknar. Och när han hör av sig är det som att åka hiss flera våningar uppåt. Alltså det lär ju aldrig bli något seriöst. Han bor i Gbg och vi känns inte som om vi kan bli ett "vi" på riktigt.
 
Sv: Singeltråden del 56

kl

Kommer och stör lite i tapet-och-vedugnsdiskussionerna.

Jag förstår mig inte på den här killen. Ena stunden verkar han helt off, nästa hyfsat på. Och jag har ingen aning, för han är sjukt svår att läsa av. Vad gör man då? Samlar ihop sig själv, intalar sig att man ska glömma och försöker gå vidare?
När han väl hör av sig så får han mig att må så sjukt bra. Och sen hör han inte av sig på dagar, vilket leder till att jag mår skit. Att jag mår så är inte bara p.g.a. honom ska tilläggas, har nån livskrasch över huvud taget just nu. Kan inte allt bara flyta på av sig självt för en gångs skull?!

Vad tråkigt! :( Känner dock igen det där, träffade en sådan kille förut. Man mår sjukt bra när han väl hör av sig, och sen när det är knäpptyst så mår man jättedåligt. I mitt fall slutade han helt att höra av sig trots att vi bestämt träff, men tog upp kontakten efter några månader och ville ses. Jag sa nej, hörde inte ett knyst från honom och nu för bara några veckor sedan ville han träffas igen. Suck!

Hoppas att det löser sig för din del! :)


*kl*
"Min" man som jag träffar just nu har hittills visat sig vara ett mycket bra exemplar. Jag är väldigt nöjd men vågar inte ropa hej än.. Det är ju en ganska stor åldersskillnad mellan oss, och han har kids så vi tar det jävligt lugnt. Dessutom jobbar vi allt för mycket båda två, han har sin hobby plus kidsen och jag har hästar. Detta bådar gott inför framtiden.. ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hejsan! Kände att jag ville gå med i tråden, även fast vi inte börjat försöka än. Vi tänkte börja försöka i juni om det går som det...
2
Svar
22
· Visningar
1 833
Senast: orkide
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
68 570
Senast: Jeps
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 562
Senast: Snurrfian
·
Fordon För närvarande är det som skrivs nedan verkligen bara på spåna- och kolla-stadiet, men jag tänkte göra en tråd på Buke för att se om här...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 236
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp