Bukefalos 28 år!

Singeltråden no. 57

Ja har tänkt flera gånger att nu skriver jag, men så blir det bara att jag kollar runt på bilderna istället:p men jag ska nog, om inte nu, så imorgon... eller över morgon, måste tänka ut något bra att skriva med^^ bättre än "hej du ser trevlig ut"^^ och så var det ju detta med att alla säger jag tänker för mycket:angel:
Äsch, tänk inte, bara skriv :) Det var väl en utmärkt start? Släng med en fråga också, så det finns nåt att svara på ;)
 
finns för många idi*ter:mad::( han låter inte som något att ha direkt, var med på HP för några år sedan men gick ur eftersom jag tyckte det var lite låg nivå, kanske bättre att testa någon sida man får betala för?
Nej alltså den personen är verkligen inget att ha. Men kommentaren sved ändå.
Är inte så sugen på betalsidor, det känns lite... desperat? Just nu sitter jag mest och fördriver tid. Jag klarar mig bra ensam, det är inte så att jag absolut MÅSTE ha någon pronto. Men det hade ju varit himla trevligt.
 
Nej alltså den personen är verkligen inget att ha. Men kommentaren sved ändå.
Är inte så sugen på betalsidor, det känns lite... desperat? Just nu sitter jag mest och fördriver tid. Jag klarar mig bra ensam, det är inte så att jag absolut MÅSTE ha någon pronto. Men det hade ju varit himla trevligt.

Känner ungefär likadant, någon vill man ha men letar inte på det sättet, betalsidor är väl om man verkligen letar och vill hitta något nu, det kostar väl ändå endel med, har inte riktigt koll, men fb finns ju:up: *tips*, finns både en sida för hundintresserade och för de som bor eller vill bo på landet;) seriösa är det med:) rätt trevligt att slösurfa runt där om man inte har något för sig.
 
Känner ungefär likadant, någon vill man ha men letar inte på det sättet, betalsidor är väl om man verkligen letar och vill hitta något nu, det kostar väl ändå endel med, har inte riktigt koll, men fb finns ju:up: *tips*, finns både en sida för hundintresserade och för de som bor eller vill bo på landet;) seriösa är det med:) rätt trevligt att slösurfa runt där om man inte har något för sig.
På fb skulle jag bara vara rädd att det dök upp i mina vänners feed att jag gått med i en sån grupp :p Så det låter jag bli :D
 
@addicted Åh jag vet faktiskt inte, jag antar att vi tänker gå runt lite. Om det finns mindre tracks (som kanske tar 2 - 3 timmar totalt)? Känner att jag har NOLL KOLL på Grand Canyon :o
 
@cili Sjukt tråkigt med en sån kommentar :( Så onödigt om inte annat. Och jag är på din sida med crazy cat lady, vi satsar på det tycker jag!

@canine Bara kör på! Det ordnar sig allt eftersom! Men jag förstår att det är svårt, jag tycker också att sånt här är skitsvårt, jag gör likadant

@Jaulgreis Jag har inte heller så bra koll. Men där vi var så fanns det så man kunde gå ner till botten, men då fick man campa där nere under natten, tog för lång tid. Så vi gick en bit neråt, sen vände vi och gick upp igen!
 
@cili Sjukt tråkigt med en sån kommentar :( Så onödigt om inte annat. Och jag är på din sida med crazy cat lady, vi satsar på det tycker jag!

@canine Bara kör på! Det ordnar sig allt eftersom! Men jag förstår att det är svårt, jag tycker också att sånt här är skitsvårt, jag gör likadant

@Jaulgreis Jag har inte heller så bra koll. Men där vi var så fanns det så man kunde gå ner till botten, men då fick man campa där nere under natten, tog för lång tid. Så vi gick en bit neråt, sen vände vi och gick upp igen!
Ja man undrar ju vad syftet var. Om jag tycker att någon är tråkig/dryg/whatever så säger ju inte jag det på ett taskigt sätt, snarare ett "Tyvärr, men jag tror inte att du är något för mig".
Nu var han visserligen inte intressant till att börja med, så jag skulle ändå avvecklat den där konversationen om han inte gjort det. Men som sagt, på ett trevligare sätt.

Vi kan klappa katter och äta kladdkaka i resten av våra liv. För ärligt talat: jag gjorde två helt suveränt perfekta och fulländade kladdkakor i fredags. Jag är nästan avundsjuk på mig själv för hur bra dom blev. Det kan hända att jag åt en bit till efterrätt nu vid frukostbordet... Macka som huvudrätt, kladdkaka som efterrätt, satsumas och plommon vid sidan av = mycket bra söndagsfrukost!
 
Ja man undrar ju vad syftet var. Om jag tycker att någon är tråkig/dryg/whatever så säger ju inte jag det på ett taskigt sätt, snarare ett "Tyvärr, men jag tror inte att du är något för mig".
Nu var han visserligen inte intressant till att börja med, så jag skulle ändå avvecklat den där konversationen om han inte gjort det. Men som sagt, på ett trevligare sätt.

Vi kan klappa katter och äta kladdkaka i resten av våra liv. För ärligt talat: jag gjorde två helt suveränt perfekta och fulländade kladdkakor i fredags. Jag är nästan avundsjuk på mig själv för hur bra dom blev. Det kan hända att jag åt en bit till efterrätt nu vid frukostbordet... Macka som huvudrätt, kladdkaka som efterrätt, satsumas och plommon vid sidan av = mycket bra söndagsfrukost!

Ja men precis! Man säger inte så, det är inte OK. Du är för övrigt inte tråkig eller dryg, du verkar helcool!

Åh, men skicka hit lite! Jag vill också ha kladdkaka till frukost!

//Addan som äter polly till frukost idag och åt chips till frukost igår :angel:
 
Ja men precis! Man säger inte så, det är inte OK. Du är för övrigt inte tråkig eller dryg, du verkar helcool!

Åh, men skicka hit lite! Jag vill också ha kladdkaka till frukost!

//Addan som äter polly till frukost idag och åt chips till frukost igår :angel:
Aww :love:

Här är det självservering, kom och ta ;)
Åh polly, det är så löjligt gott!

Nu ska jag ha Pretty Little Liars-maraton med katterna. Älskade kravlösa söndag :D
 
På fb skulle jag bara vara rädd att det dök upp i mina vänners feed att jag gått med i en sån grupp :p Så det låter jag bli :D

Är jag också egentligen:o hade aldrig tänkt gå med, just av den anledningen, men sen gjorde en gammal kompis det så då tänkte jag att det inte gör något om jag också gör det, nu har personen för visso gått ur gruppen så lite jobbigt att bara jag är kvar:o hoppas inte någon ser eller bryr sig:p
 
Aww :love:

Här är det självservering, kom och ta ;)
Åh polly, det är så löjligt gott!

Nu ska jag ha Pretty Little Liars-maraton med katterna. Älskade kravlösa söndag :D

På väg! :D

Ja, men jag tog en brunch sen istället. Kände att jag behövde ha i mig lite mer! :D

Åh, älskar PLL! Och kravlösa söndagar för den delen också!
 
På väg! :D

Ja, men jag tog en brunch sen istället. Kände att jag behövde ha i mig lite mer! :D

Åh, älskar PLL! Och kravlösa söndagar för den delen också!

Jag vill också ha en kravlös söndag!
Idag hade vi den första visningen på lägenheten. Så har bara städat och fixat hela dagen... En visning till i morgon. Sen kan man börja leva normalt igen och ha saker framme.
19 stycken hade iaf skrivit upp sig som intresserade idag och vi har fått ett bud. Längtar till nästa helg, då ska allt förmodligen vara klart...
 
Jag vill också ha en kravlös söndag!
Det hade dottern och jag! :up: Vi sov till 9:30 (min unge är inte som anda ungar :D), sen hängde vi på soffan och åt frukost i typ 3½ timme innan vi gick ut och hängde i lekparker i några timmar till. Sen handling, middag och kväll. Lagom avancerat, helt klart! :)

Nu borde jag se över kameran, ska fota lite vovvar imorrn :)
 
Jag vill också ha en kravlös söndag!
Idag hade vi den första visningen på lägenheten. Så har bara städat och fixat hela dagen... En visning till i morgon. Sen kan man börja leva normalt igen och ha saker framme.
19 stycken hade iaf skrivit upp sig som intresserade idag och vi har fått ett bud. Längtar till nästa helg, då ska allt förmodligen vara klart...

Jag tycker jag har haft ovanligt mycket krav idag, har gjort typ alla hushållssysslor på samma dag :D

Så skönt att sälja lägenheten! Hoppas det går smidigt med försäljningen! :)
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag hade inte tänkt starta någon ny tråd. Vill inte det. Vill inte berätta. Men ju mer jag håller saker inom mig ju mer uppäten blir...
9 10 11
Svar
203
· Visningar
23 610
Senast: Gunnar
·
Skola & Jobb Hej! Här på Buke verkar det finnas kloka och hjälpsamma människor, postar nu min fråga efter att ha läst på forumet i flera veckor. Jag...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 730
Senast: Mabuse
·
Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 506
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
6 331
Senast: mars
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Försäkring
  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp