Bukefalos 28 år!

Singeltråden no. 57

Ibland önskar jag att det hade varit lättare om man kunde skoja lite mer, dessvärre är det inget direkt roligt med att vara ensam.
Fast man kan försöka, men det är inte alltid det går men då har man i alla fall försökt. :)
Lite lättare att skoja om man är två också.. :)
 
Jo det är sant... faan nu blev jag påmind om hur det var... nåväl en dag... en dag, men först blir det jobb, det är ju måndag imorrn. Kanske stöter på drömkillen under jobbet imorrn, hoppas kan man alltid. :D

Hoppas inte på för mycket, det är jobbigt att ha någon man är intresserad av på jobbet!
 
Hoppas inte på för mycket, det är jobbigt att ha någon man är intresserad av på jobbet!
Jo tack, jag vet. Hade ett strul med en kollega på jobbet, nu har han bytt jobb, men vi har fortfarande kontakt, men jag träffar väldigt många i mitt jobb. Är lastbilschaufför, så det går att stöta på drömkillen på något annat ställe.
Hittills har jag bara hittat ögongodis som bor för långt bort, hahahaha, så typiskt. :p
 
Jo tack, jag vet. Hade ett strul med en kollega på jobbet, nu har han bytt jobb, men vi har fortfarande kontakt, men jag träffar väldigt många i mitt jobb. Är lastbilschaufför, så det går att stöta på drömkillen på något annat ställe.
Hittills har jag bara hittat ögongodis som bor för långt bort, hahahaha, så typiskt. :p

Ja, men på något annat ställe låter som en bra plan! Satsa på det!

@Marcus Ja, fast jag tror inte hela sanningen ligger i att man ska flytta. Det krävs andra saker med. För mig skulle det nog räcka att utvidga bekantskapskretsen, träffa folk på andra ställen än jag brukar gå till osv..
 
Jo tack, jag vet. Hade ett strul med en kollega på jobbet, nu har han bytt jobb, men vi har fortfarande kontakt, men jag träffar väldigt många i mitt jobb. Är lastbilschaufför, så det går att stöta på drömkillen på något annat ställe.
Hittills har jag bara hittat ögongodis som bor för långt bort, hahahaha, så typiskt. :p
På mitt jobb är det 95% killar, så där lär jag inte hitta nån trevlig tjej... Kanske får leta i stallen häromkring? :D haha
 
Ja, men på något annat ställe låter som en bra plan! Satsa på det!

@Marcus Ja, fast jag tror inte hela sanningen ligger i att man ska flytta. Det krävs andra saker med. För mig skulle det nog räcka att utvidga bekantskapskretsen, träffa folk på andra ställen än jag brukar gå till osv..
Ligger mycket i det.. ibland kan kärleken finnas närmare än man tror dessutom!
 
Ja, men på något annat ställe låter som en bra plan! Satsa på det!

@Marcus Ja, fast jag tror inte hela sanningen ligger i att man ska flytta. Det krävs andra saker med. För mig skulle det nog räcka att utvidga bekantskapskretsen, träffa folk på andra ställen än jag brukar gå till osv..
Man får inte va dum, man lär sig på sina misstag sägs det. :angel:

Jag håller med om det där att utvidga bekantskapskretsen, själv funderar jag på att börja någon kurs och där träffa någon som har samma intresse som mig osv. Svåra är att det inte finns några kurser i närheten som tilltalar mig... :banghead:

På mitt jobb är det 95% killar, så där lär jag inte hitta nån trevlig tjej... Kanske får leta i stallen häromkring? :D haha
Mitt jobb är mansdominerat, men å andra sidan skulle vi ju inte vara på kollegorna eller hur var det nu igen? :sneaky:
 
Man får inte va dum, man lär sig på sina misstag sägs det. :angel:

Jag håller med om det där att utvidga bekantskapskretsen, själv funderar jag på att börja någon kurs och där träffa någon som har samma intresse som mig osv. Svåra är att det inte finns några kurser i närheten som tilltalar mig... :banghead:


Mitt jobb är mansdominerat, men å andra sidan skulle vi ju inte vara på kollegorna eller hur var det nu igen? :sneaky:
Hmm sant... fast jag är ju konsult, så de jag arbetar med är bara kollegor indirekt :P
 
Hmm sant... fast jag är ju konsult, så de jag arbetar med är bara kollegor indirekt :P
Åh konsult...*biter sig i läppen för att inte säga något taskigt* :angel: :laugh:
Men ja, jag kan tänka mig att det är lite skillnad på arbetsplatser, har själv jobbat på lite olika ställen, vissa där kvinnor varit den dominerade skalan osv. Jag tror jag föredrar en mix.
 
Åh konsult...*biter sig i läppen för att inte säga något taskigt* :angel: :laugh:
Men ja, jag kan tänka mig att det är lite skillnad på arbetsplatser, har själv jobbat på lite olika ställen, vissa där kvinnor varit den dominerade skalan osv. Jag tror jag föredrar en mix.
haha... ja en del av förutfattade meningar av konsulter ;) Jag håller med, en mix är det absolut bästa, av flera anledningar! :)
 
Åh singeltråden, som jag saknat den! Vilka minnen den väcker, som när vi en gång skrev ut en tråd på två dagar eller hur det nu var.

Och hade skrämmande individstatistik på deltagande.. men instämmer, så himla fint att perioden från när vi träffade diverse stadigvarande partners finns dokumenterad (även om det väl krävs ett större arkeologiskt arbete för att gräva fram bevisen).
 
Och hade skrämmande individstatistik på deltagande.. men instämmer, så himla fint att perioden från när vi träffade diverse stadigvarande partners finns dokumenterad (även om det väl krävs ett större arkeologiskt arbete för att gräva fram bevisen).

Eller hur! Och alla misslyckade dejter innan, och alla milslånga kommentarsfält på Facebook. Jag minns de där tentaperioderna när trådarna massproducerades med sann glädje! Så sjukt att det gått typ sex år?!
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag hade inte tänkt starta någon ny tråd. Vill inte det. Vill inte berätta. Men ju mer jag håller saker inom mig ju mer uppäten blir...
9 10 11
Svar
203
· Visningar
23 709
Senast: Gunnar
·
Skola & Jobb Hej! Här på Buke verkar det finnas kloka och hjälpsamma människor, postar nu min fråga efter att ha läst på forumet i flera veckor. Jag...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 739
Senast: Mabuse
·
Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 511
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
6 343
Senast: mars
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp