SM 21-22 oktober på Axvalla!!!

Sv: SM 21-22 oktober på Axvalla!!!

Känner mig just nu helt iställd på det, även om jag kommer fram sent;). Skrällhosta fortfarande:p, men det blir bättre för varje dag
 
Sv: SM 21-22 oktober på Axvalla!!!

Haha, ja och ibland tänker man inte längre än näsan räcker:p Kom på att det är folk här från orten som ska tävla:D

Så nog kommer jag ner allt!!!:banana::banana::banana:
 
Sv: SM 21-22 oktober på Axvalla!!!

Å så va vi bara 3...
Ytterligare en häst sjuk i vårt lag, vilket innebär att vi i dagsläget har 3 hästar på plats. Känns lite tufft om man nu går till final i några individuella klasser också. :(

Men det verkar inte helt omöjligt att ragga upp en reservhäst. Håll tummarna för att det löser sig!!
 
Sv: SM 21-22 oktober på Axvalla!!!

Nej vad tråkigt! Vad är det som hänt?

Själv fick jag plockat en yttepytte hovböld från Kajsa igår så vårt deltagande är inte heller helt 100% :cry:
 
Sv: SM 21-22 oktober på Axvalla!!!

En står i sjukhage med en spricka i benet och den andra har feber och hosta...
 
Sv: SM 21-22 oktober på Axvalla!!!

Aj då det lät ju inte alls kul. Vet man hur sprickan uppkommit?
Verkar som att rätt många fått skadade/sjuka hästar och måste ställa in, sån otur med timingen :(
 
Sv: SM 21-22 oktober på Axvalla!!!

Ja den fick en spark tyvärr... Sjukhage fram till jul ungefär. Förra året fick vi tacka nej till finalen pga skadade hästar så det känns som om vi återigen snubblar på målsnöret....
 
Sv: SM 21-22 oktober på Axvalla!!!

Hur går det med reservhästletandet? Vore ju himla tråkigt om ni inte kan komma
 
Sv: SM 21-22 oktober på Axvalla!!!

Synd att mina hästar är ridna så lite, annars hade jag gärna lånat ut dom :)
Bor ju bara 30 min bort från travbanan.
 
Sv: SM 21-22 oktober på Axvalla!!!

Åh vad gulliga ni är! Nu åker vi med 3 hästar.. Och håller tummarna för att allt klaffar!
 
Sv: SM 21-22 oktober på Axvalla!!!

Någon som har koll på vad/om det kostar något som publik?
Är så sugen på att åka ner lördag eller söndag... har ju baaaara 2timmar dit ;)
Fast då blir jag nog ensam alt med dottern 1½ :)
 
Sv: SM 21-22 oktober på Axvalla!!!

Någon som har koll på vad/om det kostar något som publik?
Är så sugen på att åka ner lördag eller söndag... har ju baaaara 2timmar dit ;)
Fast då blir jag nog ensam alt med dottern 1½ :)

Det kostar 100:- Om det är per dag eller helg vet jag inte. Glöm inte att ta med varma kläder och varma sittunderlägg. Det är skiiitkallt. Framridningen sent i går kväll var inte svettig om man säger så
 
Sv: SM 21-22 oktober på Axvalla!!!

Hej
Finns det några Tauringar här på Buke som ska till Axvalla så glöm inte att heja på våra medlemmar = Birgitta Freter och Mathilda Nedelius.
 

Liknande trådar

Foder & Strö Trodde vi hade en sådan tråd men jag letade kanske för dåligt eller så kommer den här :D Är nyfiken på hur bukefolkets grovfoderår blev...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 436
Senast: Shixle
·
Tjatter Wohooo! Äntligen är sommaren slut och vi får gå tillbaka till skolan! Alla antagningsbesked har skickats ut och ett gäng förväntansfulla...
52 53 54
Svar
1 066
· Visningar
24 856
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
7 054
Senast: tuaphua
·
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
6 070
Senast: mars
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Gråter du?
  • Aubergine
  • Dejtingtråden del 37

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp