Bukefalos 28 år!

Snacktråd 2018

Syns det att det är en fux nu då?
 

Bifogade filer

  • IMG_20180126_003119_989.jpg
    IMG_20180126_003119_989.jpg
    49,8 KB · Visningar: 203
Jag har även anmält till Yogi-kurs. Får väl hoppas att den stora är kvar, den lilla får vänta lite till med terräng men kan kanske gå i någon unghästgrupp om det blir inomhus. Veterinären sa att om hon hade hållt för sin egna första månads igångsättning så håller hon nog för allt dock:meh:
 
Jag har även anmält till Yogi-kurs. Får väl hoppas att den stora är kvar, den lilla får vänta lite till med terräng men kan kanske gå i någon unghästgrupp om det blir inomhus. Veterinären sa att om hon hade hållt för sin egna första månads igångsättning så håller hon nog för allt dock:meh:

Jag jobbar den helgen han kommer, han kunde gott kommit helgen efter. Då hade jag kunnat åka dit och titta iallafall. Han lär väl komma fler gånger hoppas jag nu när han är mer i Sverige. Nu är jag alldeles för ringrostig för att våga vara med på en träning men kanske till hösten :)

Fy fan jag dör i denna jävla kyla och så ingen jävla snö så det går inte att rida ute heller :banghead:
 
Undrar om det blir någon fälttävlansvecka i år och isåfall vart? Känns som alla tävlingsplatser försvinner. Om det inte går tillbaka till att vara på Flyinge vill säga vilket jag personligen tycker är bäst!
 
Undrar om det blir någon fälttävlansvecka i år och isåfall vart? Känns som alla tävlingsplatser försvinner. Om det inte går tillbaka till att vara på Flyinge vill säga vilket jag personligen tycker är bäst!

Ja. V. 30 har jag noterat. Flyinge i guess då det var i en funktionärsgrupp där :laugh:
 
Folk som gifter sig i min bekantskapskrets i år. Glad att jag än så länge bara verkar missa Flyinge. Men missar Öved också för då ska vi på tredagarskurs för Traudi Björling :love:
 

Liknande trådar

Foder & Strö Trodde vi hade en sådan tråd men jag letade kanske för dåligt eller så kommer den här :D Är nyfiken på hur bukefolkets grovfoderår blev...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 555
Senast: Shixle
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
31
· Visningar
3 241
Senast: nullo-modo
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
10 838
Senast: Enya
·
Hundavel & Ras Nu kommer ytterligare en ”vilken ras ska jag köpa” tråd… Jag söker efter en liten, glad hund som älskar långa promenader i skog och...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
8 144
Senast: hundtant
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp