Söker tips på reflexer

Jag köpte såna där usb-halsband, syns ju fantastiskt, bedrövlig batteritid. Håller nog inte ens en timme. Har jag bara haft otur?

Köpte en svart reflexsele från Hööks i stl XL, dock är den nog lite tight. Jag vill verkligen slippa köpa en neonfärgad, någon som har något tips på var man kan köpa en snygg, inte alltför dyr?

Mitt håller 30-40 h
 
Vet inte hur många timmar men nog räcker det mer än en timme, brukar kunna ha det flera promenader innan det behöver laddas. Mitt är från ebay.
 
Jag tog fram förra årets slang och utan att ladda den ,då laddade jag den en gång förra säsongen, köpt på ebay för ca 25-30kr
 
Det är ju toppen att ni lyckats hitta med bra batteritid, men jag vill inte köpa fler på chans, känns som slöseri.. jag fortsätter ladda varje dag tills vidare :)
 
Går det att koppla ihop två sådana halsband? Den största storleken kan passa men är inte hundra säker...

Största borde gå på Monster. Mamma Mu är ju rejäl i halsen och dessutom väldigt välpälsad så hennes slang fick vara lång för att inte hamna inuti pälsen. Den har tom åkt av ett par gånger när hon böjt sig fram. Tur hon har stora öron!
 
Största borde gå på Monster. Mamma Mu är ju rejäl i halsen och dessutom väldigt välpälsad så hennes slang fick vara lång för att inte hamna inuti pälsen. Den har tom åkt av ett par gånger när hon böjt sig fram. Tur hon har stora öron!

Största jag hittat är 70 cm, och det är lite på gränsen. Som sagt, det kan gå men det vore bra att veta om det går att fixa om det inte passar?

Ramla över huvudet på honom kommer det inte att göra. :D
 
Största jag hittat är 70 cm, och det är lite på gränsen. Som sagt, det kan gå men det vore bra att veta om det går att fixa om det inte passar?

Ramla över huvudet på honom kommer det inte att göra. :D

Du kan nog koppla ihop två men du får nog ladda dem separat för jag tror inte de tar ström ifrån varandra men de går nog att koppla ihop med låsen.
 
Hur stor ÄR Monster egentligen?! :eek:
SoD9y25.jpg


(Som vanligt är det inte hunden på bilden som skrivit brevet. Eller ja, bilden stulen från google)
 
Fast riesens är ena tunnbyggda jäklar! :angel:



Alldeles lagom. :up:

60 -65 cm i halsband. Tunna eller ej beror ju vad man jämför med ja.
Klippte över en dm på halsbandet. Minns tyvärr inte hur mycket mer men vet jag klippte 1 dm först och trodde det skulle räcka. Men att det fortfarande var för stort så fick klippa mer. Kan mäta hur mycket som är kvar - sitter ju lösare än vanliga halsband.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej Jag undrar om någon här har tips på en bra men inte alltför dyr motionscykel? :) Jag ska börja med mer intensiv rehab efter mitt...
Svar
0
· Visningar
212
Senast: Twihard
·
  • Låst
Övr. Hund Hej! Jag vänder mig till er kunniga hundmänniskor här inne, i hopp om att få lite goda tips och råd :) Vi har kommit fram till att vi...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
6 083
Senast: Snurrfian
·
Hundavel & Ras Hej! Skulle ni möjligtvis ha tid att ge tips på hundras? :bow: Jag har växt upp med jakthund och tränat och tävlat lite (viltspår...
2
Svar
27
· Visningar
3 180
Senast: tuaphua
·
Hundträning Hej alla, Min maltipoo (hane, inte kastrerad) blir i år 4 år gammal och det finns en rad problem som jag tror bottnar i stress. Vet...
2
Svar
20
· Visningar
2 285
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kemisk kastration?
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp