Sommarplågor du minns?

Han är bara med i en urkass jävla remix. Originalet är med Luis Fonsi :).
Men det är väl just remixen med Bieber som slagit alla rekord i visningar/spelningar? Originalet har jag faktiskt aldrig hört på radio, inte en enda gång! :o Remixen däremot går hela dagarna. Och det hemska är att den fastnar i skallen. Jag vaknar ibland på morgonen och det första som spelar upp i min hjärna är den!!!!!
 
Men det är väl just remixen med Bieber som slagit alla rekord i visningar/spelningar? Originalet har jag faktiskt aldrig hört på radio, inte en enda gång! :o Remixen däremot går hela dagarna. Och det hemska är att den fastnar i skallen. Jag vaknar ibland på morgonen och det första som spelar upp i min hjärna är den!!!!!
Jag som just skulle skriva att det där med sommarplågor verkar vara en åldersgrej. I min ungdom drabbades jag av just sommarplågor. Nu hade jag till och med glömt ordet, tills den här tråden dök upp! Jag kommer sedan decennier tillbaka inte i kontakt med "årets sommarplåga" längre, och jag fattar inte ens hur förändringen har gått till.

Tex den låt du nämner, jag tror aldrig jag har hört den. :confused: (Trodde inte att någon enda som har fyllt 20 lyssnade på Bieber.)
 
Jag som just skulle skriva att det där med sommarplågor verkar vara en åldersgrej. I min ungdom drabbades jag av just sommarplågor. Nu hade jag till och med glömt ordet, tills den här tråden dök upp! Jag kommer sedan decennier tillbaka inte i kontakt med "årets sommarplåga" längre, och jag fattar inte ens hur förändringen har gått till.

Tex den låt du nämner, jag tror aldrig jag har hört den. :confused: (Trodde inte att någon enda som har fyllt 20 lyssnade på Bieber.)

Jag lyssnar inte på Bieber specifikt, men däremot på radio hela dagarna på jobbet (4-6 timmar i bil) så det går inte komma undan. Jag kan inte sitta och byta radiostation varje gång det kommer en låt jag inte gillar :p
 
Jag som just skulle skriva att det där med sommarplågor verkar vara en åldersgrej. I min ungdom drabbades jag av just sommarplågor. Nu hade jag till och med glömt ordet, tills den här tråden dök upp! Jag kommer sedan decennier tillbaka inte i kontakt med "årets sommarplåga" längre, och jag fattar inte ens hur förändringen har gått till.

Tex den låt du nämner, jag tror aldrig jag har hört den. :confused: (Trodde inte att någon enda som har fyllt 20 lyssnade på Bieber.)
Då lyssnar du väl helt enkelt inte på radio där det spelas musik? Jag gör det inte, lyssnar inte på radio alls, och har därför inte hört Despacito.
 
Jag tycker Hej Monika är lite rolig :p Den spelas ibland på Svensk pop-radiokanalen och jag kan inte låta bli att sjunga med.

Någon mer måste ju minnas Flytta på dig med Alina "någonting".
 
Jag som just skulle skriva att det där med sommarplågor verkar vara en åldersgrej. I min ungdom drabbades jag av just sommarplågor. Nu hade jag till och med glömt ordet, tills den här tråden dök upp! Jag kommer sedan decennier tillbaka inte i kontakt med "årets sommarplåga" längre, och jag fattar inte ens hur förändringen har gått till.

Tex den låt du nämner, jag tror aldrig jag har hört den. :confused: (Trodde inte att någon enda som har fyllt 20 lyssnade på Bieber.)
Jag har en 17-årig dotter som jag bl.a. övningskör med väldigt mycket, och kör bil med mycket överhuvudtaget, och då står radion på. Och just den låten är en verklig plåga! Det går inte en dag utan att jag hör den.

(Bara genom att skriva om den här, har den börjar gå runt i min skalle igen. Elände. Jag måste genast spela nåt annat som överröstar den!!)
 
Då lyssnar du väl helt enkelt inte på radio där det spelas musik? Jag gör det inte, lyssnar inte på radio alls, och har därför inte hört Despacito.
Nej, jag har P1 som skvalradio vid behov av skvalradio.

Men snarare undrar jag nog egentligen var jag hörde sommarplågorna som ung. Då var mina kompisar och jag så elitistiska så en tiondel kunde ha varit nog. Fattar inte var jag hörde de där låtarna. Det fanns ju dessutom färre kommersiella radiokanaler.
 
Jag har en 17-årig dotter som jag bl.a. övningskör med väldigt mycket, och kör bil med mycket överhuvudtaget, och då står radion på. Och just den låten är en verklig plåga! Det går inte en dag utan att jag hör den.

(Bara genom att skriva om den här, har den börjar gå runt i min skalle igen. Elände. Jag måste genast spela nåt annat som överröstar den!!)


Bättre nu? :) Allting blir bättre med Queen :love:
 
Jag lyssnade på Bandit den sommaren som "Långa bollar på Bengt" var populär. Mina kompisar trodde mig inte när jag sa att jag aldrig hört låten.
 
Den där dragonstea din tei var väl runt sommartid också? Den gick ju hela förbaskade tiden när den anlände till Sverige i alla fall.
 
Den tycker jag fortfarande är rolig!

Nu har jag lyssnat på Despacito. Den med mest Fonsi är ju jättebra. Med mest Bieber tycker jag att den är intetsägande.
Nu i efterhand så ja kanske. När man hörde den flera gånger om dagen en hel sommar plus alla som gick runt och sjöng den.. mjaaa :p
 
Men det är väl just remixen med Bieber som slagit alla rekord i visningar/spelningar? Originalet har jag faktiskt aldrig hört på radio, inte en enda gång! :o Remixen däremot går hela dagarna. Och det hemska är att den fastnar i skallen. Jag vaknar ibland på morgonen och det första som spelar upp i min hjärna är den!!!!!

Samma här! Min sambo envisades med att lyssna på P3 när vi bilade tidigare i somras. Sedan dess verkar jag höra den överallt - men allra mest i mitt huvud. Fram till i sommar har jag dessutom levt mitt liv helt ovetandes om hur Justin Bieber låter.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Akvarietråden IV
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp