Spännande o intressanta hus till salu del 4

http://kreativeideer.com/norges-mest-fargerike-hus/2/

Jag gillar inte inredningen med massa leksaker osv, men älskar färgsättningen i huset. Våga vägra vitt :heart Det rosarutiga golvet var ju hur fint som helst
Jag är inte heller ett fan av vitt, vitt, vitt (är med i en grupp på fb om lantlig inredning, och där ser man ofta helvit inredning med endast gröna växter som "färgklickar" O_o) men detta var liiiiiiiite mycket till och med för mig.... :D

Men golvet var fint - det håller jag med om :) !
 
Jag tycker det ser ut som en kitschbutik. Fast det fattas flamingos

Cath Kidston är tämligen kitsch (och av någon outgrundlig anledning svindyrt). Bild från en Cath Kidston-butik:
article-2518757-19DE48B300000578-783_638x432.jpg


Jag kan leva med en del av grejorna men det ska vara i extremt små doser.
 
https://www.svenskfast.se/gard/orebro/askersund/narkesberg/rude-626/172047

Det här ligger verkligen i obygden. Huset är katastrof= någon har börjat renovera men orkade bara riva ut eländet. Rätt fina trägolv, men det är väl det enda positiva. Eller ja, om man ändå tänkt renovera så är mycket jobb med att riva ut inredningen gjort.

Undrar om det mest är marken man betalar för där.
Det är ju inte ens beboeligt i nuvarande skick, för nästan allt saknas ju.... :crazy: Undrar hur ladugårdsdelen ser ut inuti och på närmare håll :confused:??
 

Liknande trådar

Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
47 48 49
Svar
973
· Visningar
62 909
Senast: FrDrake
·
Kropp & Själ Dags för en ny tråd! Jag kopierar helt fräckt Mineurs intro-inlägg från förra tråden, för det är så fint ❤️ — Vi fortsätter att...
97 98 99
Svar
1 968
· Visningar
63 286
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 034
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
35 060
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp