Spännande o intressanta hus till salu del 4

En av mina amerikanska vänner delade just det här:

https://www.coldwellbankerhomes.com/az/concho/669-county-road-8235-stanford/pid_18337473/

Jag vet inte om bilderna eller beskrivningen är bäst: "Contemporary eccentric full log sided custom home on 20+/- acres for the cat fancier! If you love cats this is the home for you! If not bring your sandblaster! (...) Must see to believe it does exist!!! Once in a lifetime find extremely fun home!"

Jag vet inte riktigt om "fun" och "eccentric" är nyckelorden jag skulle leta efter ifall jag var ute efter att köpa hus...:eek:
Det är det gräsligaste jag sett :yuck: !
 
https://www.lansfast.se/hitta/villa...jatorp--/cmvilla4lfad2shiagimoii/?From=Hemnet
Finfint hus som ligger vackert. Lite att göra med brunn o avlopp men det funkar. Varför så lågt pris? Jag tror det är bra om det blåser på visningsdagen. Om man hör något som surrar är det inte grannen som hurrar. MYGGOR!
Sjön Östen är väldigt vackert område, men som du skriver är det ju lite sumpigt omkring sjön. Det pågår lite olika projekt där, med bl a myggbekämpning som ett mål.

Jag funderar faktiskt på att åka på visning. Speciellt det äldre boningshuset rycker i mitt hjärta. Tror dock inte maken vill bo där.
 
Sjön Östen är väldigt vackert område, men som du skriver är det ju lite sumpigt omkring sjön. Det pågår lite olika projekt där, med bl a myggbekämpning som ett mål.

Jag funderar faktiskt på att åka på visning. Speciellt det äldre boningshuset rycker i mitt hjärta. Tror dock inte maken vill bo där.
Huset verkar riktigt bra. Och det ligger bra till geografiskt. Och javisst vill det gamla huset få kärlek.
 

Liknande trådar

Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
47 48 49
Svar
973
· Visningar
62 516
Kropp & Själ Dags för en ny tråd! Jag kopierar helt fräckt Mineurs intro-inlägg från förra tråden, för det är så fint ❤️ — Vi fortsätter att...
96 97 98
Svar
1 947
· Visningar
62 174
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 903
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
34 792
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp