Spännande o intressanta hus till salu del 4

Sugen på ett värdshus? Många av bilderna var ju bara helt...obegripliga...O_o
https://www.blocket.se/kronoberg/Strombergshyttans_Vardshus__Lessebo_72814528.htm?ca=21&w=1
Som denna t.ex... O_o
7709591629.jpg
 
Eller kanske ändå... Jag menar, det framgår ju redan tidigt att fastigheten är ett värdshus med restaurangkök, och bilden visar (tycker jag det ser ut som) en glimt av ett kylaggregat för ett riktigt kylrum. Och det är ju bra. :)
Kanske :) . Men bild 35 och 36 då? Ett par barnstolar?? En trappa??
 
Nej jag håller med, fotograferingen är undermålig. Inte minst behöver man använda betydligt kortare brännvidd (vidare vidvinkel) för att många interiörbilder skall bli meningsfulla öht.
 

Liknande trådar

Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
47 48 49
Svar
973
· Visningar
63 123
Senast: FrDrake
·
Kropp & Själ Dags för en ny tråd! Jag kopierar helt fräckt Mineurs intro-inlägg från förra tråden, för det är så fint ❤️ — Vi fortsätter att...
98 99 100
Svar
1 996
· Visningar
64 279
Senast: Flixon
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 273
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
35 316
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp