Spännande o intressanta hus till salu del 4

Pool-området var verkligen jättefint - speciellt på kvällen :) ! Men, som vanligt, blir jag mitt eget tråkiga jag och börjar fundera på hur ofta man egentligen använder poolen, hur ofta man sitter i bubbelpool, och hur ofta man tittar på film.....
:D Med två tonåringar så skulle jag se att både poolen och biorummet skulle vara väl använt och maken skulle älska att ligga i bubbelpoolerna, speciellt den med tv i badrummet, jag skulle aldrig få upp honom från badet! :rofl:
 
Jag skulle garanterat använda både bubbelpool och pool, jag älskar att simma och bada. Beställer alltid badkar på hotell om det finns. :up:
 
Pool-området var verkligen jättefint - speciellt på kvällen :) ! Men, som vanligt, blir jag mitt eget tråkiga jag och börjar fundera på hur ofta man egentligen använder poolen, hur ofta man sitter i bubbelpool, och hur ofta man tittar på film.....

Jag har en stor utepool. Den används knappt. Jag har badat en gång denna sommar, maken kanske 10 gånger, max. Vi är överens om att det inte blir pool till nästa hus.
 
Jag har en stor utepool. Den används knappt. Jag har badat en gång denna sommar, maken kanske 10 gånger, max. Vi är överens om att det inte blir pool till nästa hus.
Utepool i Sverige är verkligen genomkasst. Men innepool älskar jag! Det där biorummet hade jag äääälskat att ha, fy vad fint att titta på film och serier där! Minus för att man inte kan sitta tillsammans dock i en soffa.
 
Utepool i Sverige är verkligen genomkasst. Men innepool älskar jag! Det där biorummet hade jag äääälskat att ha, fy vad fint att titta på film och serier där! Minus för att man inte kan sitta tillsammans dock i en soffa.

Biorummet var nog min och pappas favorit med (var tvungen att visa honom när jag hittat annonsen). Gillade poolrummet med, men som många redan kommenterat så blir det nog inte så mycket simmande som man tänkt.

När det kommer till utepool så tycker jag det räcker med en liten rund som man kan doppa sig i när det behövs, som sen tas undan under vintern.
 
Biorummet var nog min och pappas favorit med (var tvungen att visa honom när jag hittat annonsen). Gillade poolrummet med, men som många redan kommenterat så blir det nog inte så mycket simmande som man tänkt.

När det kommer till utepool så tycker jag det räcker med en liten rund som man kan doppa sig i när det behövs, som sen tas undan under vintern.

Biorummet hade jag (och särbon) helt klart velat ha! :up:
 
Bo ensam på en ö? Alla inventarier ingår.
torso-nakareholme-1_HjAG0N.jpg
https://www.hemnet.se/bostad/fritidshus-2rum-torso-mariestads-kommun-torso-nakareholme-1-11360996
 
Jag kan bara tänka på hur lätt hundarna skulle halka och slå ihjäl sig så fort de blev busiga... Fast jag skulle gärna ta en jacuzzi och poolen :p
Haha, jag fick också katastroftankar så fort jag öppnade länken. Jag gillade verkligen poolrummet, men skulle aldrig kunna bo så av rädsla för att hitta katten drunknad i poolen... eller att hon skulle försöka dricka av vattnet. Hade poolen inte funnits så hade nog katten varit lycklig i alla fall, med alla de stora fönstrena. Världens största inglasade "balkong"! :D
 

Liknande trådar

Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
47 48 49
Svar
973
· Visningar
62 593
Kropp & Själ Dags för en ny tråd! Jag kopierar helt fräckt Mineurs intro-inlägg från förra tråden, för det är så fint ❤️ — Vi fortsätter att...
97 98 99
Svar
1 962
· Visningar
62 559
Senast: Rosett
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 939
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
34 892
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp