Spännande o intressanta hus till salu del 4

Jag blir faktiskt inte särskilt ledsen bedrövad för det där är tämligen enkelt att återställa. Utedäcket kan lätt rivas, några fönster bytas, köket fixas och sedan andra tapeter och sedan en attans massa snickerier att skrapa och måla. Men golven, innerdörrar och de flesta snickerier är ju intakta. Egentligen är det några fönster och sedan köket som är de kostsamma sakerna att byta.
Jag gillar huset och tror att det går att "mjuka" upp med ganska enkla medel. Andra dörrar skulle göra mycket för det utvändiga.

Dock blir jag orimligt upprörd över placeringen av byrån på en av bilderna. Gah!
 
Superfint hus, ingen mark, ganska nybyggd "lagård", jag tror inte att det varit några djur i den alls (en pyroman eldade ner den gamla för kanske 20 år sedan). Det ligger precis lagom i vår kommun. 15 minuter till staden. MEN priset är helt crazy. Någon som kan hitta guldtapeterna?
 
Superfint hus, ingen mark, ganska nybyggd "lagård", jag tror inte att det varit några djur i den alls (en pyroman eldade ner den gamla för kanske 20 år sedan). Det ligger precis lagom i vår kommun. 15 minuter till staden. MEN priset är helt crazy. Någon som kan hitta guldtapeterna?
Vilket hus då?:confused:
 
Superfint hus, ingen mark, ganska nybyggd "lagård", jag tror inte att det varit några djur i den alls (en pyroman eldade ner den gamla för kanske 20 år sedan). Det ligger precis lagom i vår kommun. 15 minuter till staden. MEN priset är helt crazy. Någon som kan hitta guldtapeterna?
Nä, men jag noterade att de hade två kaffebryggare! :D
 
Varför i hela friden tar man en bild mitt under pågående disk :confused: ??
http://beskrivning.fasad.eu/objekt/912561/bildlista.html

Åh, mäklaren med de fantastiska perspektiven! Tänk, jag kunde se det enbart baserat på bilderna. En sann favorit. :D

Kanske disken och de halvdruckna läskflaskorna har ställts fram för att inspirera och ge spekulanterna en bild av hur det kan se ut när de själva bor där. :p Jag menar det borde ju funka lika bra som kaffekoppar och dyra bageribullar. Eller inte.
 
Superfint hus, ingen mark, ganska nybyggd "lagård", jag tror inte att det varit några djur i den alls (en pyroman eldade ner den gamla för kanske 20 år sedan). Det ligger precis lagom i vår kommun. 15 minuter till staden. MEN priset är helt crazy. Någon som kan hitta guldtapeterna?
Jag är skadad av priserna här omkring, jag tyckte att det kändes som ett helt rimligt pris! :rofl:
Vi har den här https://www.maklarhuset.se/bostad/sverige/vastmanland/sala/lansta/314961?referrer=hemnet#bilder i närheten som är till salu och där är jag överraskad av priset, nu har de visserligen sänkt det men jag tror inte att det kommer att säljas för det heller.
 
Jag är skadad av priserna här omkring, jag tyckte att det kändes som ett helt rimligt pris! :rofl:
Vi har den här https://www.maklarhuset.se/bostad/sverige/vastmanland/sala/lansta/314961?referrer=hemnet#bilder i närheten som är till salu och där är jag överraskad av priset, nu har de visserligen sänkt det men jag tror inte att det kommer att säljas för det heller.
Men det där är ju en hästgård. Den jag länkade till har INGEN mark och bara ett fint hus med dubbelgarage och en icke inredd lagårdsdel.
 
Men det där är ju en hästgård. Den jag länkade till har INGEN mark och bara ett fint hus med dubbelgarage och en icke inredd lagårdsdel.
Gäststuga att hyra ut. Och sen bjuder folk mer på nåt vackert (vilket huset verkligen är) utan att tänka med huvet. Speciellt i det området och t ex i Stöpen.

Har spridit sig även hit till grannkommunen. Ett hus på ca 130 kvadrat från -76, med ALLT enligt standard 1976, trasig takvärme och okänd status på avlopp och brunn gick för minst 1,7 miljoner. Ute i skogen. Utan mark.
 
Gäststuga att hyra ut. Och sen bjuder folk mer på nåt vackert (vilket huset verkligen är) utan att tänka med huvet. Speciellt i det området och t ex i Stöpen.

Har spridit sig även hit till grannkommunen. Ett hus på ca 130 kvadrat från -76, med ALLT enligt standard 1976, trasig takvärme och okänd status på avlopp och brunn gick för minst 1,7 miljoner. Ute i skogen. Utan mark.
Bara att konstatera att jag är mångmiljonär då. Ujujuj.
 
Men det där är ju en hästgård. Den jag länkade till har INGEN mark och bara ett fint hus med dubbelgarage och en icke inredd lagårdsdel.
Fast villor går för 2 - 3 miljoner nästan hela tiden häromkring, den jag länkade till har visserligen lite mark, men det är enbart hagar och ungskog som behöver röjas. ;)
 

Liknande trådar

Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
47 48 49
Svar
973
· Visningar
62 450
Kropp & Själ Dags för en ny tråd! Jag kopierar helt fräckt Mineurs intro-inlägg från förra tråden, för det är så fint ❤️ — Vi fortsätter att...
95 96 97
Svar
1 937
· Visningar
61 886
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 892
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
34 745
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Senast tagna bilden XV
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp