Bukefalos 28 år!

Starter/Resultat/Grattis

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Starter/Resultat/Grattis

*KL*
Och jag vill skriva ett jättegrattis till min stallägare vars valack vann täbys sista löp i tisdag, debut på 1600, Red Dragon med Jossan!! Tog täten från början till slut :) Grattis!
 
Sv: Starter/Resultat/Grattis

min duktiga van ruymbeke var 3 a med samma tid som 1 an och 2 an i lördags komben!! han gjorde ett sånt kanon bra lopp (om man tittar vilka hästar han mötte) ... och så var ju lilla tam`okreti 2a i torsdags på jägers¨så roligt när det går bra... :bump:
 
Sv: Starter/Resultat/Grattis

Grattis Sandra till vinsten med Van Ruymbeke :D:D
Och Grattis till 2:a platsen med Tam O'Kreti
 
Sv: Starter/Resultat/Grattis

tack så mycket emma , malin och camilla...:bump:

är så skönt när det blir lite resultat på det man sliter med var dag..:laugh:

är det okej i danmark malin???
 
Sv: Starter/Resultat/Grattis

Ska vi ta en runda i Vomb nästa vecka/helg? Sune startar i Stockholm på torsdag men när jag hämtat mig vill jag gärna skutta runt lite med Skutt i Vomb!:bump::bump:
 
Sv: Starter/Resultat/Grattis

tack så mycket emma , malin och camilla...:bump:

är så skönt när det blir lite resultat på det man sliter med var dag..:laugh:

är det okej i danmark malin???

Ja det ær Ok, drygt att komma igång med pluggandet igen bara... :crazy: :angel: Ska ivæg och rida på fredag och det ska bli riktigt skønt!! Kommer kanske hemom næsta helg så kommer och hælsar på då i så fall!
 
Sv: Starter/Resultat/Grattis

Grattis, Marie Lustig.
En segerprocent på 23 är inte så illa
LikeniLadan rör på sig. :banana:
 
Sv: Starter/Resultat/Grattis

van ruymbeke startar i morgon(lördag 20 e)
så tänkte att jag skulle till vomb lite senare i veckan,( eller nästa helg)
 
Sv: Starter/Resultat/Grattis

Mina stackars rävar får starta på som bara den nu. Skutt går till Klampen på söndag, Sune till Stockholm på torsdag och sen får stackars Skuttelin starta på lördag igen. Så det blir inte mycket ridning nästa vecka men sen i slutet av nästa eller nästnäst vore det härligt med en Vombtur!
 
Sv: Starter/Resultat/Grattis

Pitch Up dog idag på Jägersro.

Skänker en tanke till ägarna och tränaren till Pitch Up.
 
Sv: Starter/Resultat/Grattis

det är så hemskt,
jag hann aldrig uppfatta vad som hände. plötsligt föll stackaren i hop. skänker också en tanke åt tränare och ägare.
 
Sv: Starter/Resultat/Grattis

van ruymbeke startar i morgon(lördag 20 e)
så tänkte att jag skulle till vomb lite senare i veckan,( eller nästa helg)

Mina stackars rävar får starta på som bara den nu. Skutt går till Klampen på söndag, Sune till Stockholm på torsdag och sen får stackars Skuttelin starta på lördag igen. Så det blir inte mycket ridning nästa vecka men sen i slutet av nästa eller nästnäst vore det härligt med en Vombtur!

Om ni känner för att lufta lite fler av era galna kusar och står ut med mig som sällskap så är jag förmodligen hemma helgen den 3-5 oktober... Det blir nästa helg igen om jag inte har helt fel för mig...

Nu ska jag snart till klampen och titta på camillas skrutt! :D
 
Sv: Starter/Resultat/Grattis

klart jag har gott om hästar, så de e bara att ta en och hänga med!! hihihi
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Måndagskvällen bjöd på 1,50-hoppning i Mannheim i Tyskland. Flera svenskar startade och de alla gjorde bra resultat – men bäst av alla...
Svar
0
· Visningar
79
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Efter Sportbladets granskning av bilder på hästar med blå tungor skulle FEI undersöka saken närmare. Nu meddelar FEI att de inte startar...
Svar
14
· Visningar
626
Senast: Mia_R
·
Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
14 15 16
Svar
310
· Visningar
19 858
Senast: Cavallo
·
  • Artikel
Hästnyheter Etonnant startar inte i Elitloppet. Vinnaren från 2022 är inte redo för en tredje start på Solvalla. – Om han skulle komma tillbaka och...
Svar
0
· Visningar
111
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Svensk politik nr 3
  • GVFÖ 2024

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp