Bukefalos 28 år!

Sv: Vårmammor 2010 &Co del 19 <3

Äntligen :love: Ååååh, det är inte utan att jag blir lite avis :D

Tänkte alltid innan jag fick barn att folk som sa att de så gärna ville uppleva en förlossning igen eller tom var ledsna vid tanken att de aldrig igen skulle få föda var helt komplett galna. Fast nu tangerar jag de galnas skara :angel:

Underbart att höra att allt gått bra och rätt snabbt ändå, trots handen. Stackars liten som fick en blåsa, ser ut att svida. Men det kanske är det minsta problemet man har efter att nyss ha pressats ut ur en pytteöppning!
 
Vad underbart att höra, aneka! Ett stort grattis till dig och resten av familjen!! Hoppas allt gick bra, och den 23 duger väl också bra ;) KRAM!
 
Vad underbart att du är tillbaka, vi har verkligen saknat dig - thank god for Facebook :D Men jag är himla glad att du är här igen!!
 
Taaack alla!!! :love:

Han är än så länge en väldigt snäll bebis. Jag har fått sova några timmar imorse och det va välbehövligt! Men någon måste påminna mig om hur Ont det faktiskt gör att föda barn om jag får tankarna på en trea :o Men jag lär väll glömma av det om några månader precis som förra gången.
Ang. Vip så va jag lite avis på sambon och bm som kunde sitta helt lugnt brevid mig och titta på när jag hade som ondast på slutet. Men jisses va skönt jag tycker det är att ha förlossningen överstökad!! :)

Kom på att 111223 blev rätt coolt det också! :) stackars barn att fylla dagen innan julafton. :p

*kl*
Akb: välkommen in igen! Har saknat dig!!

Ss: frågar igen: Någon som saknar sitt paket eller har alla som skickat fått ett? Har inte riktigt haft koll känner jag nu på slutet. :o
 
Tyckte du också att det gjorde mycket ondare den här gången? Jag vill iaf verkligen inte föda barn igen, tycker det är otäckt och läskigt...
 
Ja jag tyckte det va värre den här gången. Nu visste man ju att man hade ont och att det skulle bli ännu värre :eek: Fast har inte behövt sy någonting, så nu såhär efteråt känns det bättre än förra gången.
 
Välkommen tillbaka, vännen! :love:

Välkommen tillbaka gums!! :banana:

Kram

Vad underbart att du är tillbaka, vi har verkligen saknat dig - thank god for Facebook :D Men jag är himla glad att du är här igen!!

*kl*
Akb: välkommen in igen! Har saknat dig!!

Ss: frågar igen: Någon som saknar sitt paket eller har alla som skickat fått ett? Har inte riktigt haft koll känner jag nu på slutet. :o

Tack! :laugh: Jag lovar dyrt och heligt att passa min käft och tänka till lite extra innan jag skriver nåt!

ss: Japp, jag hämtade ut mitt stooora (:eek:) paket igår!

-----
Hehe, nu har jag med prövat att citera flera! ;)
 
Vad skönt att du slapp sy. Jag fick 4 stygn den här gången och de gjorde ont rätt länge. Dessutom fick jag ligga osydd med benen i vädret i över en timme eftersom det var skiftbyte en halvtimme efter att A kom ut. Det sved rätt bra... :crazy:
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Det är dags för en ny tråd :heart Försökte hitta den senaste listan men vet att det hänt en hel del sen dess, så uppdatera gärna...
38 39 40
Svar
787
· Visningar
71 935
Kultur JUNI 24/6 Annie Lööf, före detta partiledare, jurist 25/6 Renée Nyberg, programledare 26/6 Axel Gordh Humlesjö, journalist 27/6...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
20 884
Senast: Rie
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
12 231
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
16 717
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Senast tagna bilden XV
  • Försäkring

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp