Svenskt pass till importhäst – registrera var?

Hur har det gått för er, har ni fått tillbaka era pass? Jag skickade in till ASVH i mitten på januari, nu har det gått tre månader och jag har fortfarande inte hört något... Börjar nästan bli orolig...
 
Hur har det gått för er, har ni fått tillbaka era pass? Jag skickade in till ASVH i mitten på januari, nu har det gått tre månader och jag har fortfarande inte hört något... Börjar nästan bli orolig...
Det går att läsa innantill på ASVHs sida http://www.swb.org/nyheter_behallare/var-är-mitt-pass
Där står

"6 apr 2016
Vi får många frågor om när man kan förvänta sig att få tillbaka sitt pass som är inskickat för tilläggsregistrering. Idag skickar vi ut de pass som inkom till oss 12 januari 2016. Ordinarie och extrapersonal jobbar för högtryck och vi tackar för ert tålamod!"

Så du kan nog andas lugnt.
 

Liknande trådar

Avel I mitt stall finns en jättefin valack, av halvblodstyp, som lite skämtsamt brukar kallas "Dressyrkungen" för att han, trotts att han är...
Svar
8
· Visningar
3 598
Avel Jag är ju nybörjare när det gäller avel, men det ser ju ut som om ASVH kämpar i rejäl motvind? Jag har ju också förstått att det är inte...
Svar
2
· Visningar
1 091
Senast: kopparberg
·
Ekonomi & Juridik Är det dumt att köpa ett häst (sto) med ett pass från holland, där hästen är import och det finns ingen stämpel på att hon har kommit in...
2
Svar
25
· Visningar
2 995
Senast: Masse
·
Avel Hej! Jag har aldrig registrerat en häst och nu är det första gången... Det är en tjuvbetäckning men vi vill registrera henne med...
Svar
4
· Visningar
1 454
Senast: Rodde
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp