Tatueringstråden, del 4

Idag har jag gett mig själv en julklapp/födelsedagspresent, en studio jag funderat på att bokat tid hos sålde presentkort den här veckan. Köp ett på 1200 kr men betala 1000 kr, så jag köpte två stycken :up: Bokade dessutom tid för en tatuering, blev den 14 februari bara några dagar innan jag fyller så därför det känns som en födelsedagspresent :D Ska bli en kungdom hearts tatuering, med hjärtat samt texten "I been having these weird thoughts lately... like is any of this real or not?". Måste bara komma på vart jag ska sätta den :confused:
 
image1_1_587a88382a6b22a62f48a32c.jpg

Körde en drop in fredag 13:e :D är såååå nöjd!! :love: ..min andra men absolut inte sista!
 
Kört sittning två på benet, har tyvärr inga bilder och plasten är på... Men vi har fått dit konturer på nästan alla djur (bara en kollibri kvar) och jobbar på med min finaste apa.

Intressant nog höll jag på att svimma medan han satte dit stencilerna.. haha.. vafan hände där?
 
På tisdag är det äntligen dags igen för mig! Har bestämt mig för att den ska sättas på låret, ovanför knät typ, alltså inte mitt på låret. Måste ju se till att det finns plats för mer sen :angel:
 
Äntligen har min senaste läkt tillräckligt för att det inte ska se helt muppigt ut på bild (sen att det ser snett och krokigt ut skyller jag på mitt smickrande lår... :meh: det ser betydligt bättre ut irl). Den är inte helt läkt, det är vissa ställen som ännu behöver lite mer tid på sig. Samma vecka några dagar efter jag gjorde tatueringen så lyckades jag såklart slå i låret i en metallåda under ett bord :banghead: Därav det fina blåmärket vid kronan :meh: Hade tur det inte hamnade mitt på..
Behöver tillbaka för att fylla i vissa delar, jag blödde som fan av nån anledning. Den sitter ca 5-10 cm ovanför knäskålen och texten är ca 20 cm lång.
17021394_10158254128975114_6102880036415116059_n.jpg
 
Äntligen har min senaste läkt tillräckligt för att det inte ska se helt muppigt ut på bild (sen att det ser snett och krokigt ut skyller jag på mitt smickrande lår... :meh: det ser betydligt bättre ut irl). Den är inte helt läkt, det är vissa ställen som ännu behöver lite mer tid på sig. Samma vecka några dagar efter jag gjorde tatueringen så lyckades jag såklart slå i låret i en metallåda under ett bord :banghead: Därav det fina blåmärket vid kronan :meh: Hade tur det inte hamnade mitt på..
Behöver tillbaka för att fylla i vissa delar, jag blödde som fan av nån anledning. Den sitter ca 5-10 cm ovanför knäskålen och texten är ca 20 cm lång.
17021394_10158254128975114_6102880036415116059_n.jpg
Hur som helst var den jättesnygg! Kingdom Hearts :heart
 
Var in till min tatuerare igår för att kolla om det gick att klämma in mig innan april (han är fullbokad till november O_o )

Det slutade med att jag nu har tid 4 april (börja på överarm) 21 april (fågel på underarm) och 24 april (avsluta överarm) :D så sjukt peppad!
 
Slänger ut en fråga här som någon kanske kan svara på :)
Jag vet att man kan tatuera över skärsår, men kan man tatuera över/på brännskadad hud? Någon som vet?
 

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 851
Senast: Lingon
·
IT & mobiler Vi har startat en ny fb-sida i föreningen eftersom den tidigare är inaktuell och vi inte kan ändra från privat till offentigt och för...
Svar
3
· Visningar
248
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 236
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Annonsera mera hundar 2
  • Rintränings- och utställningstråd

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp