Bukefalos 28 år!

Testagramtråden!

Jag kan ju säga som så här. Det blir ingen mer låda för min del. Ska avsluta detta på momangen. Ingenting i den här lådan som jag ens lite ville ha :(
 
Har inte fått min idag typiskt nog när jag trodde att den skulle dyka upp. Tyvärr låter det ju som att innehållet inte är så mycket att hänga i julgranen denna gången så det lutar väl åt att säga upp prenumerationen snarast. :(
 
Är helt nöjd med att jag sade upp min prenumeration efter förra boxen :up: De enstaka artiklar jag gillar ur boxarna köper jag själv istället.
Jag också. Den sista produkten (enligt ordningen på hemsidan) är riktigt god men inget annat ser ut som något jag velat ha. Jag har bara pausat mitt abonnemang men nu kommer jag säga upp det.
 
Plus en på den! Det gick ju typ inte att äta den :yuck:

Va? Min var jättegod :d Fick ni också den med tranbär, eller skickade de ut olika smaker? (Dessvärre kraschade den min mage totalt)

Jag gillade faktiskt allt i boxen än så länge, och 99 kr tyckte jag nog den var värd.
 
Jag är alldeles för nyfiken så jag tjuvkikade på hemsidan :p Jag fortsätter nog, känns lite fjuttigt men jag gillar paket :D
 

Liknande trådar

  • Omröstning
Hästmänniskan Ett mail med den här rubriken/innehållet fick väl alla som är agriakunder igår. Jag förstår mycket väl att det är för att få ner antalet...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
6 292
Senast: Sirap
·
Skola & Jobb Då jag inte är direkt anonym här på forumet så vill jag inte gå in i detaljer kring min egen situation. Men jag startar ändå en tråd med...
Svar
1
· Visningar
389
Senast: sjoberga
·
Relationer Jag och sambon ska gå isär. Vi har två barn gemensamt. Sambon vägrar att diskutera frågan om boendet för barnen. Vi kan inte ha varannan...
2
Svar
30
· Visningar
3 274
Senast: Inte_Ung
·
Kropp & Själ Jag föll i hagen igår kväll och skadade knät allvarligt. Jag halkade ner för en bergshäll och la all vikt på knät. Vrålade rakt ut...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 816
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Senast tagna bilden XV
  • Försäkring

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp