Bukefalos 28 år!

Testagramtråden!

Jag kan inte bestämma om jag är jättenöjd eller besviken, tror inte jag är någotdera faktiskt. Jag hänger nog på en box till, trots att jag var väldigt besviken efter den förra.

Allt detta på grund av att lakritsen var så sjukt god, jag gillar inte ens lakrits och hade aldrig köpt den annars men jag har redan tryckt halva påsen :D

Herregud jag är mutad. 99kr för en påse lakrits :o

Hade inget emot resten av innehållet heller, var inget onödigt.
 
Fick i alla fall snabbt svar ang. min trasiga produkt. Ska få en ny inom en vecka så det verkar ju seriöst i af :) Min mamma var helnöjd med lådan, hon har också börjat prenumerera. Lakritsen var en höjdare sa hon, men jag vågar inte smaka (Håller på att försöka gå ned i vikt)
 
Mörsjö Deli är dåligt för min viktnedgång. Så även lakrits.

Mjölet använde jag i våffelsmeten, en del av.

Och tja jag är tedrickare av rang :d

Resten testas en annan dag.
 
Tycker inte heller det motsvarar prishöjning. Framför allt inte som de tar bra betalt av företagen som vill ha med produkter också. Kan känna att det vore smartare att ha lägre pris till konsument och högre marknadsföringskostnader gentemot företagen isf. För det blir mer värt för dem då. Men jag ger det en låda till. Det är ändå rätt kul att bli överraskad och jag missade denna. :)
 
Jag har fått avisering om att det är på väg.. Vill ha paketet ju!!!
 
Jag fick min första box nu och jag är nöjd!
Visserligen är det inte jättemycket i den som jag gillar/tål, men det är ju inte Testagrams fel att jag är kinkig :p Tyckte dock att innehållet var helt ok för det priset :up:
 
En ok box, inget jag hoppar och jublar över. Funderade på att gå ur, men då var aprilboxen redan debiterad och då väntar jag väl in den oxå. Nacos, goda men aj aj vad med kalorier! Dentafresh, rätt goda. Rawbar- iiiiiieeeeewwww!!!! :yuck: Ska prova lakritsen till kvällsteet.. sköljmedlet får jag prova i morgon, och mjölet vette tusan... det får jag väl hitta på nåt med nån dag.
 
En ok box, inget jag hoppar och jublar över. Funderade på att gå ur, men då var aprilboxen redan debiterad och då väntar jag väl in den oxå. Nacos, goda men aj aj vad med kalorier! Dentafresh, rätt goda. Rawbar- iiiiiieeeeewwww!!!! :yuck: Ska prova lakritsen till kvällsteet.. sköljmedlet får jag prova i morgon, och mjölet vette tusan... det får jag väl hitta på nåt med nån dag.
Raw-baren var verkligen något av det äckligaste jag smakat!
 
En ok box, gillade de där tunnbrödskexen sist de var med (men annan smak) så gillade den reprisen. Sköljmedel är ju alltid bra, kul m full storlek. Har faktiskt inte testat resten ännu, men barsen kommer jag nog inte ens öppna..

Funderade på att hoppa av efter denna men de var ju supersnabba med att debitera Aprilboxen (eller iaf maila ut om det) så kör en till ;)
Skulle de inte komma i gång med mer personanpassade boxar så småningom? Det tror jag skulle vara bättre faktiskt..
 
Blev inte av att jag pausade mitt så får se vad det blir i aprilboxen, hoppas på bra saker :)
lakrits gav jag bort, mjölet och bar'en kommer jag nog också ge bort. Sköljmedel va bra men luktade inte supergott som andra i den serien :)
 
Tur att jag sa upp mitt på en gång, om de nu debiterat så snabbt efter.
Cyniska jag tror att de desperat försöker behålla kunder...

Jag är fortfarande grymt besviken på boxen, trots att det var ett tag sen jag fick den. Nåväl, havremjölet funkade att ha i pannkakor. Fint så.
 
Jag gillade marsboxen :) Var precis utan sköljmedel så det kom perfekt.

Jag verkar också vara den enda som gillade superfruit baren? Jag fick en med mint och choklad och den var faktiskt riktigt god och mättande :up:
 
Jag gillade marsboxen :) Var precis utan sköljmedel så det kom perfekt.

Jag verkar också vara den enda som gillade superfruit baren? Jag fick en med mint och choklad och den var faktiskt riktigt god och mättande :up:
Jag fick också mint/choklad. Tog en tugga, grimaserade och la den ifrån mig. 10 minuter senare sneglade jag på den och tänkte "men SÅ äcklig kan den inte varit". Jo :p så det var ju tur att nån tyckte om den!
 
En ok box, inget jag hoppar och jublar över. Funderade på att gå ur, men då var aprilboxen redan debiterad och då väntar jag väl in den oxå. Nacos, goda men aj aj vad med kalorier! Dentafresh, rätt goda. Rawbar- iiiiiieeeeewwww!!!! :yuck: Ska prova lakritsen till kvällsteet.. sköljmedlet får jag prova i morgon, och mjölet vette tusan... det får jag väl hitta på nåt med nån dag.

Havrekakor :d
 
Tänkte avsluta efter marsboxen men glömde bort det. :angel:

Nu är det i alla fall avslutat, får jag se vad Aprilboxen har att erbjuda.
 

Liknande trådar

  • Omröstning
Hästmänniskan Ett mail med den här rubriken/innehållet fick väl alla som är agriakunder igår. Jag förstår mycket väl att det är för att få ner antalet...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
6 398
Senast: Sirap
·
Skola & Jobb Då jag inte är direkt anonym här på forumet så vill jag inte gå in i detaljer kring min egen situation. Men jag startar ändå en tråd med...
Svar
1
· Visningar
400
Senast: sjoberga
·
Relationer Jag och sambon ska gå isär. Vi har två barn gemensamt. Sambon vägrar att diskutera frågan om boendet för barnen. Vi kan inte ha varannan...
2
Svar
30
· Visningar
3 289
Senast: Inte_Ung
·
Kropp & Själ Jag föll i hagen igår kväll och skadade knät allvarligt. Jag halkade ner för en bergshäll och la all vikt på knät. Vrålade rakt ut...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 830
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Akvarietråden IV
  • Guldhamster ungar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp