Bukefalos 28 år!

Testagramtråden!

Idag hämtade jag mitt paket! :banana: Är nöjd med grejerna, färre saker än sist, men fler jag kommer prova själv! (dock matchar inte vissa av grejerna min diet, men såklart redan provsmakat eeeeen.... liiiiten.... )
 
Jag har inte fått min låda än men tjuvkikade på innehållet på hemsidan. Blev lite besviken. Allt går nog åt men det känns som lite tråkiga produkter faktiskt.
 
Jag har hämtat och öppnat mitt paket nu, det ska bli intressant att testa produkterna. I vanliga fall är jag lite feg och testar inte utan rekommendationer, så jag känner mig lite stolt som hänger på här! :D:D
 
Ska åka och hämta mitt paket nu och hade tur att ett annat paket också kom idag :D två flugor i en smäll
 
Men visst kostade boxen 59:- innan? Nu står det på hemsidan att det är 79:- (från nästa gång antar jag)
 

Liknande trådar

  • Omröstning
Hästmänniskan Ett mail med den här rubriken/innehållet fick väl alla som är agriakunder igår. Jag förstår mycket väl att det är för att få ner antalet...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
6 292
Senast: Sirap
·
Skola & Jobb Då jag inte är direkt anonym här på forumet så vill jag inte gå in i detaljer kring min egen situation. Men jag startar ändå en tråd med...
Svar
1
· Visningar
389
Senast: sjoberga
·
Relationer Jag och sambon ska gå isär. Vi har två barn gemensamt. Sambon vägrar att diskutera frågan om boendet för barnen. Vi kan inte ha varannan...
2
Svar
30
· Visningar
3 274
Senast: Inte_Ung
·
Kropp & Själ Jag föll i hagen igår kväll och skadade knät allvarligt. Jag halkade ner för en bergshäll och la all vikt på knät. Vrålade rakt ut...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 816
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Senast tagna bilden XV
  • Försäkring

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp