Bukefalos 28 år!

Testagramtråden!

Jag klagade på trasiga ljus men fick inga nya skickade fast jag blivit lovad.
Visst var det glaset som var trasigt i ditt paket? Annars får vi ju för 59 spänn olika produkter att testa, om någon var dålig är det ju bara att skriva i recentionerna :) Inte som om man köper en vara som det är fel på och man vill ha en annan.
 
Skulle fylla mina ljus idag med refillerna för första gången, och det var ju lite meckigt!
Stearinrester som smulade sig över bordet och den där metallplattan med veken på satt ju fast rätt hårt.

Gillar tanken men jag gillar enkla saker ;)
 
Skulle fylla mina ljus idag med refillerna för första gången, och det var ju lite meckigt!
Stearinrester som smulade sig över bordet och den där metallplattan med veken på satt ju fast rätt hårt.

Gillar tanken men jag gillar enkla saker ;)
Fast inte är det värre än att ta bort ev stearin och metallplattan på vanliga värmeljus?
 

Liknande trådar

  • Omröstning
Hästmänniskan Ett mail med den här rubriken/innehållet fick väl alla som är agriakunder igår. Jag förstår mycket väl att det är för att få ner antalet...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
5 197
Senast: Sirap
·
Skola & Jobb Då jag inte är direkt anonym här på forumet så vill jag inte gå in i detaljer kring min egen situation. Men jag startar ändå en tråd med...
Svar
1
· Visningar
358
Senast: sjoberga
·
Relationer Jag och sambon ska gå isär. Vi har två barn gemensamt. Sambon vägrar att diskutera frågan om boendet för barnen. Vi kan inte ha varannan...
2
Svar
30
· Visningar
3 183
Senast: Inte_Ung
·
Kropp & Själ Jag föll i hagen igår kväll och skadade knät allvarligt. Jag halkade ner för en bergshäll och la all vikt på knät. Vrålade rakt ut...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 625
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Hönstråden II
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp