Bukefalos 28 år!

Testagramtråden!

Jag hämtade mitt paket för en stund sedan och kom iaf ut till bilen innan jag öppnade det :D Jag är så himla nyfiken av mig :Angel:

Och utan att spoilra så kan jag säga att jag är nöjd. Det kändes som det var färre saker än i December men det var ändå mycket och bra grejer :)
 
Har fått sms om att den är på väg. Vi har postboxar i trappen så där får den inte plats. Får hämta ut på Coop :)
 
Jag vill också få avin nu! Har ett annat paket som väntar på utlämningsstället och vill inte åka två ggr :D
 
Jag hämtade mitt paket för en stund sedan och kom iaf ut till bilen innan jag öppnade det :D Jag är så himla nyfiken av mig :Angel:

Och utan att spoilra så kan jag säga att jag är nöjd. Det kändes som det var färre saker än i December men det var ändå mycket och bra grejer :)

Jag fick min låda idag och håller med dig, färre produkter men bra saker som jag gärna provar. Hoppas att nästa låda är lite mer välfylld dock! :up:
 
Jag tror det är post-Guden jag har förargat... Jag fick ju mess samtidigt som alla andra, men ingen avi...:rage:
 

Liknande trådar

  • Omröstning
Hästmänniskan Ett mail med den här rubriken/innehållet fick väl alla som är agriakunder igår. Jag förstår mycket väl att det är för att få ner antalet...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
5 197
Senast: Sirap
·
Skola & Jobb Då jag inte är direkt anonym här på forumet så vill jag inte gå in i detaljer kring min egen situation. Men jag startar ändå en tråd med...
Svar
1
· Visningar
358
Senast: sjoberga
·
Relationer Jag och sambon ska gå isär. Vi har två barn gemensamt. Sambon vägrar att diskutera frågan om boendet för barnen. Vi kan inte ha varannan...
2
Svar
30
· Visningar
3 183
Senast: Inte_Ung
·
Kropp & Själ Jag föll i hagen igår kväll och skadade knät allvarligt. Jag halkade ner för en bergshäll och la all vikt på knät. Vrålade rakt ut...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 625
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp