Tjockistråden!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag åt inte alla kcal igår som jag skulle (körde kycklingen i ungen alldeles för länge av misstag med resultat = snustorr :meh:) så jag unnade mig ett par extra skivor bröd till lunchsoppan idag. Om ni har kcal kvar, "sparar" ni dem eller äter ni upp dem följande dag?
 
Jag åt inte alla kcal igår som jag skulle (körde kycklingen i ungen alldeles för länge av misstag med resultat = snustorr :meh:) så jag unnade mig ett par extra skivor bröd till lunchsoppan idag. Om ni har kcal kvar, "sparar" ni dem eller äter ni upp dem följande dag?
Jag räknar inte kalorier, skulle inte funka för mig.
Men om jag hade gjort det, så hade jag inte tagit igen missade kalorier dagen efter. Det hade enbart gjort att jag börjat fuska hit och dit...
 
Jag räknar inte kalorier, skulle inte funka för mig.
Men om jag hade gjort det, så hade jag inte tagit igen missade kalorier dagen efter. Det hade enbart gjort att jag börjat fuska hit och dit...

Nej, kaloriräkning är verkligen inte för alla. Inte för mig heller första gången jag provade, det tog ett par gånger innan jag fick en sund inställning till det.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
6 099
Kropp & Själ Kopierar in förra trådstarten: En tråd för oss med STOR övervikt som vill pusha och peppas! Gå ner tillsammans. Med stor övervikt pratar...
88 89 90
Svar
1 785
· Visningar
147 034
Senast: Mirre
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 137
Senast: Whoever
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 884
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp