Tomteland! *ulvlek*

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag var så jäkla sur över att Q åkte, jag fattade ju att hon var god så hon var min paketkandidat första natten. Sen så kom Mammas röständring - då tänkte jag precis som jag skrev att hon borde inte gjort den som ond - alltså kan hon få paket.

Jag tyckte att Ida verkade god igår med rätt ordentliga teorier så jag täntke va fan - hon kan få ett paket O_o jag borde fortsatt skicka till Mamsen som var den jag faktiskt trodde på som god. Sen när jag läste Snurris alla inlägg var det inte svårt att se vem som var hennes tvilling.
 
Jag har oxå tid! :idea:

Jag kan va både LL eller spelare eller bara tjuvläsa som spöke om nån är trött på mig :D Sjukt kul med lekar just nu!
 
Jag var så jäkla sur över att Q åkte, jag fattade ju att hon var god så hon var min paketkandidat första natten. Sen så kom Mammas röständring - då tänkte jag precis som jag skrev att hon borde inte gjort den som ond - alltså kan hon få paket.

Jag tyckte att Ida verkade god igår med rätt ordentliga teorier så jag täntke va fan - hon kan få ett paket O_o jag borde fortsatt skicka till Mamsen som var den jag faktiskt trodde på som god. Sen när jag läste Snurris alla inlägg var det inte svårt att se vem som var hennes tvilling.

Jag tyckte jag verkade så god så jag trodde jag skulle få paket igår. Nä, istället skickas paketet till en ulv och JAG blir siad O_o. Fick du skicka till samma två dagar i rad?

Ja, snurris tvilling blev ju rätt uppenbar :D
 
Jag tyckte jag verkade så god så jag trodde jag skulle få paket igår. Nä, istället skickas paketet till en ulv och JAG blir siad O_o. Fick du skicka till samma två dagar i rad?

Ja, snurris tvilling blev ju rätt uppenbar :D

Nä dig var jag nojjig på - för du var inte tillräckligt nojig igår :laugh::laugh::laugh:
 
Fattade du att jag var tomte förresten? Jag försökte visa mig genom att godförklara den jag hade skickat paketet till. Tänkte att både spion och Mammas borde fatta

Nej, inte förrän nu i slutet. Du var neutral, jag var osäker på om du skulle ha skickat ett paket till Mammas men hittade inget som tydde på att du var ond heller. Så jag började leta efter nån som jag kunde utesluta som tomte eftersom det skulle betyda att den var ulv, och då hittade jag Ida och sen kollade jag spioninfon igen och då insåg jag ju att det stämmer - Ida är garanterat inte tomte.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 979
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 399
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 915
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 009
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp