ullared fynd

Status
Stängd för vidare inlägg.
M

M-Meduza

:love: Alla trådar borttagna om ullared? och eftersom det finns en om falsterbo fynd så vore det kul och se saker ni handlat i ullared på sistone..

jag ska dit imorgon! blir en semester tripp i ösregnet:)

så fram med bilder och priser på era fynd
 
Sv: ullared fynd

Jag ska dit på fredag ! Ska köpa massor :D
 
Sv: ullared fynd

Jag var där igår :D

Shoppade massor, inte så mkt. hästsaker, men en del sådant blev det ju också...
 
Sv: ullared fynd

Nej :mad::cry:
Jag VILL verkligen dit, om jag så ska gå dom sista milen :D
 
Sv: ullared fynd

ett tips till er båda, åk inte dit nu!

det är sjukt mycket folk, bil köer i flera mil!

igår var de bilköer på motorvägen i falkenberg ! (och de är tillochmed 3 mil från ullared! ) http://www.hn.se/m_standard.php?id=725127&avdelning_1=109&avdelning_2=294&


fast ja måste åka nu.. hehe hästen e bortlånad till en som ska rida han o hålla igång han. det får jag betala för.bilen e packad osv.. haha.. så det e väl bara köa antar jag.. undrar om man ska försöka va där när dom öppnar.. el åka så man e där en eftermiddag?
 
Sv: ullared fynd

Jag var där igår :D

Shoppade massor, inte så mkt. hästsaker, men en del sådant blev det ju också...

va det mycket folk då eller? :crazy: stackars sambon kommer bli galen om det är mer folk än vanligt.. haha

men ja ska bara kolla häst saker o lite kläder samt träningskläder..
 
Sv: ullared fynd

Vi märkte inte så mkt. av det. Var där till tjugo över åtta-halv nio, bara att promenera rakt in :)
Visst blev det lite trångt därinne sen, men det är det ju alltid :p

Men sen när vi skulle åka, herregud... vi höll inte på att komma därifrån. Fick åka åt fel håll för att komma därifrån sen
 
Sv: ullared fynd

Longergjord i läder 279.-
Skrittäcke 99.-
Mitt favvo pälsglans 99.-
Schabrak 79.-
Övergånsjacka 229.-

Köpte fler vanliga tröjor för 99.- också, ser ut att typ komma från HM eller Gina, t-shirt för 20.-, plagiat på Filippa K muggarna 6,90.-
Tja 60 saker allt som allt på mitt kvitto så lite mer måste det ha blivit :angel:

Bilder kommer...
 
Sv: ullared fynd

Jag var där veckan innan Falsterbo. Köpte:

*grå lindor 4st, 40:-
*bruna lindor 4st, 40:-
*grått schabrak 80:-
*brunt schabrak 70:-
*svart/grå-rutiga ridbyxor 229:-
*2st grimskaft 20:-/st

plus en massa annat som jag redan har glömt... Tips är att köra tidigt! Var där när det öppnar!
 
Sv: ullared fynd

okej, om du måste dit så ska du komma just vid 8-9 för då har kön när dom öppnat lagt sig, och det har liksom börjat rulla..

annars sent på eftermiddagen de har ju trots allt öppet till 20.

jag vill gärna höra rapport sen om hur de gick =)
 
Sv: ullared fynd

Puh, klockan 5 blir det att åka hemifrån på fredag :p
 
Sv: ullared fynd

Ja, samtliga trådar är borttagna för att de handlar om ett enskilt företag - ej tillåtet på Buke! :idea:

Kan tänka mig att Falsterbo fynd tråden är 'tillåten' eftersom Falsterbo är en plats, inte en affär. :p
 
Sv: ullared fynd

Vi märkte inte så mkt. av det. Var där till tjugo över åtta-halv nio, bara att promenera rakt in :)
Visst blev det lite trångt därinne sen, men det är det ju alltid :p

Men sen när vi skulle åka, herregud... vi höll inte på att komma därifrån. Fick åka åt fel håll för att komma därifrån sen

så man bör satsa på att komma på förmiddagen då..

vi försöker hitta hotell i borås över natten sen.men fan det verkar helt omöjligt
 
Sv: ullared fynd

Ja, samtliga trådar är borttagna för att de handlar om ett enskilt företag - ej tillåtet på Buke! :idea:

Kan tänka mig att Falsterbo fynd tråden är 'tillåten' eftersom Falsterbo är en plats, inte en affär. :p


då är denna tillåten ullared är ingen affär. gekås är.. så tråden handlar om fynd i ullared:idea:
 
Sv: ullared fynd

okej, om du måste dit så ska du komma just vid 8-9 för då har kön när dom öppnat lagt sig, och det har liksom börjat rulla..

annars sent på eftermiddagen de har ju trots allt öppet till 20.

jag vill gärna höra rapport sen om hur de gick =)


okej. ska försöka åka snor tidigt imorgon bitti.hehe...

så får ja höra av mig sen
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Är det någon som är sugen på att haka på en Buke-variant av Clara Lidströms (underbaraclaras på Instagram) fotoutmaning Fånga februari...
16 17 18
Svar
355
· Visningar
15 211
Senast: Cattis_E
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
10 830
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 451
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 714
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp