Bukefalos 28 år!

ullared fynd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: ullared fynd

Vi får väl träffas på hästavdelningen då? Tänkte ta en sväng efter jobbet på fredag eftermiddag...
 
Sv: ullared fynd

Den tömgjorden såg verkligen fin ut och vilket bra pris! Hoppas de har den kvar i höst med!

De brukar ha den inne från och till, har sett den 2 gånger utav de kanske 6 gånger jag varit där i år...
 
Sv: ullared fynd

flughuvor, kostar 45 kr för en som går ner till näsborrarnas början sen i mjuk elastan , har även öronskydd.
ÅH! Precis en sån huva jag är ute efter! Om du menar en sån som täcker öron, är lite bylsig över ögonen (så det ej irriterar pga för tajt) och sen sitter tätt resten av huvudet typ (förutom mulen).

Vad skulle frakten på en sådan gå på - inte så mkt väl? Om du skulle kunna vara en vänlig själ och köpa en sån stl full till mig! :angel:

Ingen som ska dit på snart som skulle kunna tänka sig köpa en sån och skicka mot betalning? :bump:
 
Sv: ullared fynd

Jag ska dit imorgon, och visst skulle jag kunna köpa en . Hur är det med storlek och sånt ?
 
Sv: ullared fynd

*Knapplån*

Ingen som vill kolla om de har hampa (eller vilket märke de nu har) PRO-skydden i brunt?
 
Sv: ullared fynd

Vad roligt att du startade en ny tråd, jag har startat 2st men båda är borta..
det är väl ingen ide att jag lägger ut mina bilder, de flesta har nog redan sett dem.
 
Sv: ullared fynd

Jag var i Ullared den 24/7 och fick med mig en hel del påsar hem!

Brunt fleecetäcke. 119kr
Beiget ofodrat regntäcke. 298kr
Blått fleecefodrat regntäcke. 329kr
Vita Hampa pro skydd runt om. 199kr (fanns bara i vitt o grått stl Full när ja var där)
Vita helskodda ridbyxor. 149kr
Ett sett med ryktborstar. 79kr !
Grått dressyrschabrak m rosa passpoal. 69kr
Svart väst. 49kr

bilder finns på:
http://s27.photobucket.com/albums/c197/tessklintestam/Therese och Scheckenhofs Orkan/

Riktigt nöjd med köpen ;)
 
Sv: ullared fynd

För min del får du gärna lägga ut dem:angel:.. Funderar också på att åka dit, så jag är hemskt nyfiken på era inköp:D!

Giinne: Jisses vad mycket fina saker:d!
 
Sv: ullared fynd

reade dom ut hampa pro då du var där en kompi var där för några veckor sen då kostade dom 269. kanske var för att dom var vita?
 
Sv: ullared fynd

konstigt.. ser ni dem nu då?


hjlm002.jpg
[/IMG]

ullaredgrejor034.jpg
[/IMG]

ullaredgrejor031.jpg
[/IMG]

ullaredgrejor029.jpg
[/IMG]

ullaredgrejor027.jpg
[/IMG]
 
Senast ändrad:
Sv: ullared fynd

Jag kan inte se bilderna! :(
De benslydden såg ju urfina ut! Hoppas de finns kvar nästa vecka....:angel:
 
Sv: ullared fynd

Är deet någon som har koll på om dom har några travgrejer där ? :angel:

Eller typ grimmor, lindor och dylikt i orange ?
 
Sv: ullared fynd

dit nästa vecka :D:D haha förts gången xD bort ju rätt så långt ifrån :P hehe men ska ner på semester en vecka å då ska vi åka dit en dag ska bli skojjigt :D får se fall vi får platts i våran bil när vi sk ahem äller fall vi får springa efter haha :rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Är det någon som är sugen på att haka på en Buke-variant av Clara Lidströms (underbaraclaras på Instagram) fotoutmaning Fånga februari...
16 17 18
Svar
355
· Visningar
15 434
Senast: Cattis_E
·
Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
12 003
Senast: tott
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
10 981
Senast: Enya
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
541
Senast: Lady_S
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp