ullared fynd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: ullared fynd

Oki, tack så mkt.
Kom fram till att de nog inte va värt det ändå, det står ju inget märke i auktionen eller så så man kan kolla vad den eg. kostar.

Tycker ni att den från ullared är ok?
Man kanske kan be nån snäll själ köpa en och skicka upp den åt mig tänkte jag. Blir ju trotsallt billigare än den från tradera ändå.
 
Sv: ullared fynd

jag tycker om den, synd bara att det inte är nån kanal. men annar sär den bra!

299 är ju inte så farligt.
 
Sv: ullared fynd

Ja det var det jag tänkte också, 299 är ju skitbilligt så även om den bara skulle hålla ett tag så är det ju okej. Min häst är ju dessutom rätt gammal så man vet ju aldrig heller...känns onödigt att köpa svindyra saker till honom..
 
Sv: ullared fynd

*KL*
Jag var på gekås igår, köpte detta:
Islandshästträns, skitsnyggt, köpte det trots att jag inte har isis:p. Strass på pannband och nosgrimma. 149:-
Ekololja, ?:- kan kolla upp vad det kostade om nån vill veta.
Ekollädertvål ?:- kan kolla upp detta oxå om nån vill veta.
Stigläder med nylonförstärkning, tror det var 139:-

Bilder kan fixas om det är något ni vill se.:)
 
Sv: ullared fynd

Tränset skulle vara kul och se bild på :D.. Hade de mkt träns? När jag har vart där har det varit jättedåligt utbud på lädersaker :(
 
Sv: ullared fynd

Ingen som ska dit snart och kan ta en liten fotorunda i affären? ;)
 
Sv: ullared fynd

Jag ska ta kort på tränset imon om jag kommer ihåg kameran!
Tycker att dom hade ett ganske bra utbud på träns, men schabrak som jag skulle kolla efter åt någon var det väldigt dåligt av om man som jag skulle ha till en hoppsadel.:)
 
Sv: ullared fynd

*KL*
Jag var på gekås igår, köpte detta:
Islandshästträns, skitsnyggt, köpte det trots att jag inte har isis:p. Strass på pannband och nosgrimma. 149:-

kan det vara ett sånt min mamma köpte åt mig spännerna sitter i nacken??
 
Sv: ullared fynd

Okej, får hoppas att de har många allroundschabrak iaf :D
 
Sv: ullared fynd

jaa, spännerna sitter i nacken. Lite större mässingspännen.:)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Är det någon som är sugen på att haka på en Buke-variant av Clara Lidströms (underbaraclaras på Instagram) fotoutmaning Fånga februari...
16 17 18
Svar
355
· Visningar
15 216
Senast: Cattis_E
·
Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
11 500
Senast: tott
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
10 832
Senast: Enya
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
4
· Visningar
430
Senast: hamilton1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp