ullared fynd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: ullared fynd

ullared052.jpg
[/IMG]

de har jag i grönt! :D
 
Sv: ullared fynd

de ljusa rosa lindorna har jag fasst lila typ.
itråden högre upp sitter dom på hästen!
 
Sv: ullared fynd

MetallPrinssesan riktigt snygga saker du hittade :D

Ngn som vet om dt finns mkt lindor på gekås? Är färgutbudet stort? :)..
 
Sv: ullared fynd

det finns lite olika sorter, och dom lila jag har lite högre upp i tråden fins i rosa och nån annan larvig färg, sen finns en annan modell också men jag vet inte hur de är.
men de finns typ i dom vanliga, brun, beige, mörkblå, svart..
 
Sv: ullared fynd

Hehe jag mailade henne innan idag och sa att dte kunde hon glömma :)

Jag funderade på att maila och fråga vad det var för speciellt med hennes grimma och skaft från förra sommaren...haha...Antagligen är hon dum i planeten...eller så menar hon allvar, hon kanske syftar på att det är antikt...
 
Sv: ullared fynd

var det du som köpte fårskinnspadd? Eller nån annan? Undrar om den/dom som köpt fårskinnspadd där skulle kunna lägga ut bild, både underifrån och ovanifrån.
Har sett en jag är sugen på, men vill kunna jämföra så den inte kommer från ullared och man betalar överpris! Har ingen lust att bli lurad...Det är väl typ bara där dom är så jättebilliga?
 
Sv: ullared fynd

Gekås och Börjes har (mig veterligen) de billigaste. Börjes är väl typ en hundring dyrare än Gekås. Jag har köpt från bägge ställena, Börjes pad hade kanal för ryggen - det har inte den från Gekås.

Gekås är märkta med H&R märke (horses & riders).

Här har du exempel på en sån pad (någon som försöker sälja dyrare :p)
http://www.hastannonser.se/showHorse.aspx?id=140528
 
Sv: ullared fynd

tror inte att det är den.

ska inte till stallet förräns på måndag, kanske kan ta bild då om ingen annan gjort de..

så här ser den iaf ut på :
bukesadel.jpg


det är föresten en sån som hopp o galopp länkat till!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Är det någon som är sugen på att haka på en Buke-variant av Clara Lidströms (underbaraclaras på Instagram) fotoutmaning Fånga februari...
16 17 18
Svar
355
· Visningar
15 211
Senast: Cattis_E
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
10 830
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 451
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 714
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp