Bukefalos 28 år!

Vilket är bästa taktiken är det att hålla låg profil, eller är pladder bäst för att hålla sig kvar i spelet så länge som möjligt? jag tänker att om man inte säger något alls, så glöms man väl bort eller nåt?
Det beror väl på vilken roll du har. Man ska ju försöka hjälpa sin sida så mycket som möjligt.

Tillägg: att ha tystnad som taktik är ju dock meningslöst eftersom det inte för leken framåt. Och tråkigt.
 
Vilket är bästa taktiken är det att hålla låg profil, eller är pladder bäst för att hålla sig kvar i spelet så länge som möjligt? jag tänker att om man inte säger något alls, så glöms man väl bort eller nåt?

Bästa taktiken (enligt mig) är att alltid vara sig själv

Är man "bubblig" och spottar ur sig inlägg a la Q så gör man det å är man lite mer tillbakadragen så är man det..

Sedan brukar alla vara mer el mindre förlåtande till nykomlingar till en början, om de inte råkar göra bort sig kapitalt förstås... ;) :p
 
Vilket är bästa taktiken är det att hålla låg profil, eller är pladder bäst för att hålla sig kvar i spelet så länge som möjligt? jag tänker att om man inte säger något alls, så glöms man väl bort eller nåt?

Den bästa taktiken beror ju på om du är god eller ond? ;) Men leta onda är att rekommendera, sedan hur mycket/lite man skriver brukar sällan ha med roll att göra utan hur mycket tid man har.
 
Jag börjar bli orolig att @Sasse har en annan anmälningslista än den i anmälningstråden. ;)
alltså jag skickade ju en uppdaterad lista med de som valt att vara med och de som hoppat av var borta ur, just för att det skulle bli smidigt? men det är inte lätt när det ändras sådär i sista minuten , så det kommer nog räta upp sig ( one way or the other :) )
 
Senast ändrad:
Bästa taktiken (enligt mig) är att alltid vara sig själv

Är man "bubblig" och spottar ur sig inlägg a la Q så gör man det å är man lite mer tillbakadragen så är man det..

Sedan brukar alla vara mer el mindre förlåtande till nykomlingar till en början, om de inte råkar göra bort sig kapitalt förstås... ;) :p

Jag är superbubblig när jag sitter framför datorn... ;) Vilket jag verkar skall göra hela den här leken... Handleden känns faktiskt redan mycket bättre, undrar om det kan vara nyttigt med fingerdans för att hålla igång blodcirkulationen? :idea:

För övrigt är jag väl mest ökänd för mina banandanser. :angel: :banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana:
 
Bästa taktiken (enligt mig) är att alltid vara sig själv

Är man "bubblig" och spottar ur sig inlägg a la Q så gör man det å är man lite mer tillbakadragen så är man det..

Sedan brukar alla vara mer el mindre förlåtande till nykomlingar till en början, om de inte råkar göra bort sig kapitalt förstås... ;) :p
uuuh Låter lite skrämmande att vara med i ulvlek:grin:
 
Vilket är bästa taktiken är det att hålla låg profil, eller är pladder bäst för att hålla sig kvar i spelet så länge som möjligt? jag tänker att om man inte säger något alls, så glöms man väl bort eller nåt?
av någon anledning tycker jag inte att det är en bra anledning att hålla tyst:angel:
( undrar varför ....:p)
Nä men mer seriöst-
man ska vara så som ens personlighet är tycker jag.....
Edit ( det är så man skriver när man kommer på något efter man skickat första inlägget:))
egentligen handlar det inte om att vara kvar så långe det går, utan mer att spela för sin sida, och då KAN det ibland vara värt att vara kvar så länge det går, men också ibland vara bra att man går åt sas ( @bollen__ ;) ) dvs det som gynnar ens sida är det man borde tänka på( tycker jag dårå...)
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 656
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
12 291
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
10 125
Senast: bollen__
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
1 414
Senast: fio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp