Bukefalos 28 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dagdl1
Hedinn, lösmynt spion lynchas

Nattdl1
Siarlärlingen siar Quarter4ever
Ängeln skyddar mirtai
Ulvarna käkar blacksmithfarm, bybo

Dagdl2
Quarter4ever/Hedinn2, välsignad lynchas

Nattdl2
Ängeln skyddar bollen__
Ulvarna käkar lenis, bybo

Dagdl3
Mirtai, ängel och ferrari, siarlärling lynchas
 
Jag kan säga att jag skrattat gott i kulisserna, kanske mest åt @quarter4ever som kom med den ena idén efter den andra på vilka som kunde vara onda (alltså via pm). Idag började hon dock förstå att alla nog var goda. :D
 
Ah men. Jag skrev ju det till dig @Habina
Q röstar på Habina
För att det är den enda i leken som känns säkert ond
Hemliga vinstvillkor och delvis dold rlstlista säger väl allt?
Jag tror dessutom att detta kan vara den första leken med bara goda så LL ska kunna sitta och skratta åt oss alla när vi börjar misstänka varandra
 
Ah men. Jag skrev ju det till dig @Habina
Q röstar på Habina
För att det är den enda i leken som känns säkert ond
Hemliga vinstvillkor och delvis dold rlstlista säger väl allt?
Jag tror dessutom att detta kan vara den första leken med bara goda så LL ska kunna sitta och skratta åt oss alla när vi börjar misstänka varandra

Fast jag skrattade inte åt er, bara med er. Det är fascinerande att man kan bli så förvirrad som dagens lynch blev, för var sjutton var alla onda? O_o
 
Så vansinnigt kul! :rofl:

Men som jag skrev till Habina efter att ha åkt ut andra gången (på lottning :D) och fått reda på hur det låg till, himla fascinerande hur man kan få sån uppfattning om folks roller utifrån text såhär, för jag hittade mest goda och det verkar som de flesta andra också gjorde det, mycket med tanke på att onda hittades främst genom röstning eller uteslutningsmetoden.
 
Så vansinnigt kul! :rofl:

Men som jag skrev till Habina efter att ha åkt ut andra gången (på lottning :D) och fått reda på hur det låg till, himla fascinerande hur man kan få sån uppfattning om folks roller utifrån text såhär, för jag hittade mest goda och det verkar som de flesta andra också gjorde det, mycket med tanke på att onda hittades främst genom röstning eller uteslutningsmetoden.

Jag tyckte att jag bara hittade onda :( jag körde uteslutningsmetoden på vem som var god haha
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 174
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 793
Senast: Niyama
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 853
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 527
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp