Uppdatering och snackistråd 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
13735941_810334965770373_1117955575_n.jpg


Kan ju lägga in Otis anus-gnugg mot min huvudkudde här också.
Han är så jävla charmig alltså, att han inte har blivit stulen än? :D
 
Har för övrigt funderingar på att starta ett nytt skomärke, med Otis som kompanjon.
Det ska heta boOtis, och vi kommer främst sälja damskor i strl 37-38. Skorna har en grunddesign (t ex Crocs, Adidas, Converse osv) som Otis sedan satt sin egen prägel på. Varje par är unikt och de kommer säljas på oregelbunden basis, naturligtvis rätt dyrt. Tänker på hur mycket tavlor målade av apor och elefanter kostar, skor designade av en hund kan ju inte säljas för billigt. Ibland förekommer även någon herrsko i strl 43.

Vad tror ni, kommer vi bli rika?
Jag tänkte att allt överskott kan gå in på Otis destroying-konto :D
 
Vi har hittat en ny morgonrunda! 3,5 km bestående mestadels av skog och äng, så Lasse kan vara lös 95% av tiden tills vi kommer ut på grusvägen som leder hem. Cirka 40 minuter, alldeles lagom. :) De andra rundorna vi har är antingen minirundor på ett par kilometer eller stora på minst 7 (då mest väg).

Mvh avskyr att gå för mycket på väg eller att behöva vända om och gå samma väg tillbaka :angel:
 
Kompostgaller kommer man inte så långt på :D
Tänker att det blir lite obekvämt att sova på korrugerad plåt bara? :D
Klart att hundarna ska sova i sängen liksom, oavsett hur illa de beter sig :angel:
Haha klart de ska! Jag vaknade inatt, intryckt i väggen. Pästen låg helt utslagen på sidan och sov, inte en tanke på att hon tog upp 80% av sängen... Tur de är söta när de sover :love:
 
Gick på långpromenad idag, var ute närmare två timmar. Hundarna fick söka sin frukost i skogsbacken, sedan körde vi lite dummyhämtning. Försöker få Tinja att förstå att "ut" betyder att dummyn ligger rakt ut. Varje gång hon viker av kallar jag in och skickar igen. Hon verkar får grepp om det, så det är bra! "Så" kommer alltså betyda 'leta fritt' och "ut" kommer betyda 'spring rätt ut'. Förhoppningsvis kommer jag kunna översätta det till lydnaden också.

Men jag märker att jag är på riktigt risigt humör, både idag och igår. Blir irriterad på minsta lilla. Blä. Nu blir det chill resten av dagen.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Min gamla yogatimer app fungerar inte i nya luren och jag hittar ingen uppdatering till den, så jag måste hitta en ny. Men hur hittar...
2
Svar
35
· Visningar
756
Senast: Mint
·
Relationer För att det är kul med uppdateringar och diskussioner även om man inte längre kvalar in i dejtingtråden.
2 3 4
Svar
71
· Visningar
8 593
IT & mobiler Hej! Efter uppdateringen på Apple Watch så har det försvunnit den där symbolen som man trycker på för att en telefon ska plinga till...
Svar
2
· Visningar
550
Övr. Hund Då fortsätter vi här tänker jag 😊 Långspår för Mint idag -hela 1000m och så bra han gjorde det!
27 28 29
Svar
566
· Visningar
40 715

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vårföräldrar 2024
  • Psykisk (o)hälsa
  • Flytta eller ej?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp