U's tecknartråd 2

Sv: U's tecknartråd 2

knapp!

Ohh, har glömt denna tråden! Kan väl lägga upp lite som jag pillat på nu på sistone!
Akvarell och tusch:
fox_o.png

deer_o.png

deer2_o.png

devendra_o.png


Illustrator+Wacom board:
hst_o.jpg

vg_o.png
 
Sv: U's tecknartråd 2

kl
Camisado: Jättehärliga bilder! Älskar Banhart-bilden! :D


Har varit väldigt omotiverad till att rita/måla något alls nu ett bra tag. Men i dagarna har jag i alla fått gjort färdigt en bil. :P Passar inte riktigt med den passepartouten, men det får vara så ändå. Försöker försonas med akvarellfärgerna, det känns ibland jättelätt, ibland jättesvårt, haha. :D
9gghl3.jpg
 
Senast ändrad:
Sv: U's tecknartråd 2

Detdär är en utav mina drömbilar och du har fått med varenda grej! Riktigt fint gjort!

Camisado: gillade hästen väldigt mycket!:)
 
Sv: U's tecknartråd 2

Nu får vi allt få lite liv i denna tråden tycker jag! ;)

Första bilden gjorde jag för ett par dagar sedan, andra bilden är ett självporträtt som jag började på igår och fortsatte lite på idag. Insåg att jag inte gjort ett porträtt på två år, så jag tänkte det var bäst att offra mig själv.. :o Ingen slående likhet, en del proportionsfel osv, men jag tycker ändå att vissa detaljer är ganska mycket "mig". :)

214ayz8.jpg

34i09qv.jpg
 
Sv: U's tecknartråd 2

kl

Gav mig på att försöka rita min häst. Jag försökte inte ens med päls- och mantextur utan smällde på någon random noise + motion blur, men för att inte ha ritat en häst på ungefär 15 år är jag ändå nöjd, den kunde ha blivit mycket fulare.

Anna.jpg
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 384
Senast: Madalitso
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 977
Senast: jemeni
·
Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
7
· Visningar
4 088
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
18 715

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp