Bukefalos 28 år!

Uttergurkorna och kriget om vettigheten! [Ulvlek]

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Uttergurkorna och kriget om vettigheten! [Ulvlek]

Du, jag har gjort det förut och jag skriver helsjuka saker som jag får skämmas för efteråt. Är ungefär som att försöka skriva ett vettigt sms på fyllan :D

Du, jag var så övertygad om att även om jag hade totala minnesluckor när jag tagit mina sömnpiller (om jag trots det inte somnade) så var jag ändå mig själv och klar i huvudet, så bestämde jag mig för att jag skulle skriva ett meddelande till mig själv, för jag hade hittat spår efter mig själv på morgonen som inte fanns där när jag gick och lade mig... Så tänkte om jag lade fram papper och penna skulle jag skriva vad jag gjorde när jag var uppe.

"Jag åt n pan pizza när jag var..." stod det på lappen när jag vaknade. Antar jag glömde vad "vaken" hette... :cautious:

Så kör på du! Här behöver du då inte skämmas! ;)
 
Sv: Uttergurkorna och kriget om vettigheten! [Ulvlek]

lonely-onion-head-emoticon.gif

Tur att vi inte fått våra roller ännu, annars skulle jag säga att det där lät skitbajsigt *mutter, mutter*

Och jag tycker själva uttrycket "skitbajsigt" är vääääääldigt ulvigt - vad är det annars? Kolabajsigt?
 
Sv: Uttergurkorna och kriget om vettigheten! [Ulvlek]

"Jag åt n pan pizza när jag var..." stod det på lappen när jag vaknade. Antar jag glömde vad "vaken" hette... :cautious:

Nejdå, du gjorde bara ett psykologiskt experiment med dig själv där du kollade om du kunde räkna ut vilket ord som fattades! :D
 
Sv: Uttergurkorna och kriget om vettigheten! [Ulvlek]

Nejdå, du gjorde bara ett psykologiskt experiment med dig själv där du kollade om du kunde räkna ut vilket ord som fattades! :D

HAHA! På högsta nivå också! :D

Den gången jag vaknade och hade sorterat ALLA mina grejer i min väska i små plastpåsar som jag knutit ihop och stoppat ner i väskan igen då...? :cautious:
 
Sv: Uttergurkorna och kriget om vettigheten! [Ulvlek]

Och jag tycker själva uttrycket "skitbajsigt" är vääääääldigt ulvigt - vad är det annars? Kolabajsigt?

:eek::eek::eek:
Du har inte läst roll listan, känns väldigt ulvigt ... :cautious:
Det är ju typiskt Uttergurkorna att vara skitbajsiga, så någon som uppför sig/säger något skitbajsigt så uppför/pratar de ju som uttergurkorna! Därmed är uttergurkorna skitbajsiga ;)
 
Senast ändrad:
Sv: Uttergurkorna och kriget om vettigheten! [Ulvlek]

HAHA! På högsta nivå också! :D

Den gången jag vaknade och hade sorterat ALLA mina grejer i min väska i små plastpåsar som jag knutit ihop och stoppat ner i väskan igen då...? :cautious:

... :cautious:
Du trodde att du var i ett avsnitt av typ CSI?
 
Sv: Uttergurkorna och kriget om vettigheten! [Ulvlek]

Ja alltså, det kanske slutar med att vi aldrig någonsin kommer våga misstänka/omisstänka någon... Fast vi har ju Paddi kvar, Paddi kan vara lurig och teorifull? :crazy:

Jag protesterar det är bara ont förtal!!!


Fast Paddi vet vi ju redan är ond, det har vi lärt oss när hon var LL eller hur?
Skitenkelt!

Men det gäller ju bara när jag är LL....
 
Sv: Uttergurkorna och kriget om vettigheten! [Ulvlek]

HAHA! På högsta nivå också! :D

Den gången jag vaknade och hade sorterat ALLA mina grejer i min väska i små plastpåsar som jag knutit ihop och stoppat ner i väskan igen då...? :cautious:

Men! Fattarunte!? Du hade ju bokat en resa till Australien, och ville inte riskera att några spindlar kröp in i grejorna! Kolla ditt kontoutdrag så ser du att jag har rätt...

:eek::eek::eek:
Du har inte läst roll listan, känns väldigt ulvigt ... :cautious:
Det är ju typiskt Uttergurkorna att vara skitbajsiga, så någon som uppför sig/säger något skitbajsigt så uppför/pratar de ju som uttergurkorna! Därmed är uttergurkorna skitbajsiga ;)

Vissa av oss läser inga trådar, minsann... :cautious:
 
Sv: Uttergurkorna och kriget om vettigheten! [Ulvlek]

Haha, känner igen det där!

När jag tagit min sömntablett så brukar jag skicka sms till min man när han är på jobbet och jag brukar skriva allt möjligt säger han. Vi pratar även i telefon ibland och nej, jag minns ingenting.
Mina sömntabletter ger mig hallucinationer varje gång jag tagit dom. DET är roligt!
Jag har tex en tavla här hemma som motivet rör sig på när jag kollar på den. Och mina tapeter i sovrummet dansar :D
 
Sv: Uttergurkorna och kriget om vettigheten! [Ulvlek]

... :cautious:
Du trodde att du var i ett avsnitt av typ CSI?

!! SÅKLART!! :banghead:

Men! Fattarunte!? Du hade ju bokat en resa till Australien, och ville inte riskera att några spindlar kröp in i grejorna! Kolla ditt kontoutdrag så ser du att jag har rätt...



Vissa av oss läser inga trådar, minsann... :cautious:

Haha, nejdå, jag hade inte haft nog med pengar för att betala på den tiden. :D

Haha, känner igen det där!

När jag tagit min sömntablett så brukar jag skicka sms till min man när han är på jobbet och jag brukar skriva allt möjligt säger han. Vi pratar även i telefon ibland och nej, jag minns ingenting.
Mina sömntabletter ger mig hallucinationer varje gång jag tagit dom. DET är roligt!
Jag har tex en tavla här hemma som motivet rör sig på när jag kollar på den. Och mina tapeter i sovrummet dansar :D

Haha, ja gud ja. Min säng brukade flyga runt i rummet med mig också, möblerna dansade osv. En gång blev lampan som hade 3 spotlights istället tre orch-huvuden som smidde elaka planer mot mig, så jag slet ner dem och slängde ut dem... SEN somnade jag. :cautious:

Men det är lite mindre roligt med hallucinationerna när det är miljoner spindlar som väller ut ur lampan, eller att man ser sina bästa väns gravsten och sånt.

Jag saknar det INTE! :p
 
Sv: Uttergurkorna och kriget om vettigheten! [Ulvlek]

Jag tycker det är skitkul med hallucinationerna. Har lärt mig att det bara är på låtsas och vet att när dom kommer så somnar jag strax efter.
Men har läst om dom som satt sig i sömnen och kört bil med dom! Det hoppas jag aldrig att jag kommer vara med om.
 
Sv: Uttergurkorna och kriget om vettigheten! [Ulvlek]

När jag var påverkad fattade jag inte att jag hallucinerade, jag fortsatte dock hallucinera när det var mörkt ett par år efter jag slutat med sömnhjälp, och DÅ var jag fullt medveten om att jag hallucinerade, så då var det inte samma grej. :p

kl.

LL! När kommer rollerna? Allt detta OT kommer vi aldrig komma någon vart med om vi inte i alla fall har roller! :eek: ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Min man har stora drömmar, vilket ju är bra, men samtidigt väldigt lite insikt i hur det ser ut i det verkliga livet, känns det som...
2 3
Svar
56
· Visningar
9 668
Senast: machafuko
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 637
Senast: Imna
·
Tjatter För sistaårseleverna på Sunnydale High pratas det bara om en sak. Ska alla överleva examen? Staden är känd för sina höga dödssiffror och...
80 81 82
Svar
1 634
· Visningar
60 957
Senast: Intejag
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp