Bukefalos 28 år!

Uttergurkorna och kriget om vettigheten! [Ulvlek]

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Uttergurkorna och kriget om vettigheten! [Ulvlek]

Oooooh, det var riktigt ulvsmörigt! Påna!

Det kanske är det som är LLs tanke bakom det här :idea: Att vi blir så misstänksamma mot varandra att vi lynchar bort varandra tills bara en halvdöd är kvar...

Ondskefullt LL :cautious:
 
Sv: Uttergurkorna och kriget om vettigheten! [Ulvlek]

Det kanske är det som är LLs tanke bakom det här :idea: Att vi blir så misstänksamma mot varandra att vi lynchar bort varandra tills bara en halvdöd är kvar...

Ondskefullt LL :cautious:

Nä, vänta, jag tror jag har räknat ut det!!! De enda som fått sina roller är ulvarna!!! Vi andra lallar runt här och väntar i vår oskuld (*hrm*), medan de asen prickar oss (*hrm-hrm*) en efter en utan att vi ens fattar vad som händer! :eek:
(Ursäkta mig, jag verkar ha fått nåt i halsen...) (OK, ni får låtsas att jag harlade mig där också, jag försökte men jag blev för generad! :o)
Och de säger förstås att de inte fått några roller heller - vad ska vi ta oss till?! :eek:
 
Sv: Uttergurkorna och kriget om vettigheten! [Ulvlek]

Som sagt, min vän Inigo har nåt att säga till dig (och det är inte "My name is..." - och det ska du ju vara glad för!)... ;)

Sorry, jag är för ung och okunnig om filmer för att begripa den hänvisningen :p
 
Sv: Uttergurkorna och kriget om vettigheten! [Ulvlek]

Nä, vänta, jag tror jag har räknat ut det!!! De enda som fått sina roller är ulvarna!!! Vi andra lallar runt här och väntar i vår oskuld (*hrm*), medan de asen prickar oss (*hrm-hrm*) en efter en utan att vi ens fattar vad som händer! :eek:
(Ursäkta mig, jag verkar ha fått nåt i halsen...) (OK, ni får låtsas att jag harlade mig där också, jag försökte men jag blev för generad! :o)
Och de säger förstås att de inte fått några roller heller - vad ska vi ta oss till?! :eek:

noooo-onion-head-emoticon.gif

Men, men..!! Ängeln? Siaren? Någon god borde väl tala om för oss att leken har börjat? :eek:
 
Sv: Uttergurkorna och kriget om vettigheten! [Ulvlek]

Hmja, det är nog typ samma sak tyvärr. ;)
Att du inte kan tillåta dig själv att fela - som om du vore *gasp* *faint* mänsklig!!! :eek::eek::eek:

Nä, men nu ska vi inte överdriva, fela kan jag absolut göra, förutsatt att ingen annan än jag vet om det. :angel: Jag har en IMAGE att upprätthålla! :mad: :D

Försöker egentligen säga: Haha, ja, okej då. :p

Har inte heller sett den där filmen du yrar om förresten. Och du verkar ju ha en ruskig koll på vad som händer, och vi andra är ovetandes, så du måste vara ganska Uttergurkig? :cautious:
 
Sv: Uttergurkorna och kriget om vettigheten! [Ulvlek]

Japp, inget nytt direkt... :meh:

Men jag är alldeles avundsjuk, finns ju knappt några pudel-emotes men en massa med nåt så specifikt som en vit katt med bruna öron :wtf:

Fast de ska visst föreställa "onion heads" ... tycker bara att de liknar min lilla kissekatt mera :D
 
Sv: Uttergurkorna och kriget om vettigheten! [Ulvlek]

Japp, inget nytt direkt... :meh:

Men jag är alldeles avundsjuk, finns ju knappt några pudel-emotes men en massa med nåt så specifikt som en vit katt med bruna öron :wtf:

Haha, om du menar Askos gubbar så är de syltlökar!!! :laugh:

Pudlar är dock inte såååå jäkla svårt?
petting-poodle-smiley-emoticon.gif


Men försök hitta en enda jäkla corso...:cautious:
 
Sv: Uttergurkorna och kriget om vettigheten! [Ulvlek]

Alltså, vaba... har ni skrivit 90 inlägg utan att ha fått rollerna? Eller har jag missförstått något?:rofl:
 
Sv: Uttergurkorna och kriget om vettigheten! [Ulvlek]

Har inte heller sett den där filmen du yrar om förresten. Och du verkar ju ha en ruskig koll på vad som händer, och vi andra är ovetandes, så du måste vara ganska Uttergurkig? :cautious:

Ah! Äntligen någon annan god! Bra, då är vi iallafall två!
revolver-soldier-baby-emoticon.gif
 
Sv: Uttergurkorna och kriget om vettigheten! [Ulvlek]

Nä, men nu ska vi inte överdriva, fela kan jag absolut göra, förutsatt att ingen annan än jag vet om det. :angel: Jag har en IMAGE att upprätthålla! :mad: :D

Försöker egentligen säga: Haha, ja, okej då. :p

Har inte heller sett den där filmen du yrar om förresten. Och du verkar ju ha en ruskig koll på vad som händer, och vi andra är ovetandes, så du måste vara ganska Uttergurkig? :cautious:

OK ungar, UPPSTÄLLNING!!!

Filmkväll hemma hos monstertanten, närvaro inihelvetes obligatorisk!:cautious::rage::rage::rage:
 
Sv: Uttergurkorna och kriget om vettigheten! [Ulvlek]

Alltså, vaba... har ni skrivit 90 inlägg utan att ha fått rollerna? Eller har jag missförstått något?:rofl:

Sssscccchh, nej nej, vi har kommit fram till att LL har gett de onda deras roller utan att meddela oss andra så att de kan käka upp oss i lugn och ro! :nailbiting:
 
Sv: Uttergurkorna och kriget om vettigheten! [Ulvlek]

Vad var det för sida ni hittade alla emotes på? :o

Nu när jag kan skriva (halleluja!) så kan jag ju googla, men när jag bara hade pekapparaten så var jag på freesmileys.org... Men om du ser nån figur i nåt inlägg du vill hitta själv, så quota inlägget så ser du i texten var den är ifrån (du behöver ju inte faktiskt posta nåt svar, utan bara öppna texten).
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Min man har stora drömmar, vilket ju är bra, men samtidigt väldigt lite insikt i hur det ser ut i det verkliga livet, känns det som...
2 3
Svar
56
· Visningar
9 751
Senast: machafuko
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 704
Senast: Imna
·
Tjatter För sistaårseleverna på Sunnydale High pratas det bara om en sak. Ska alla överleva examen? Staden är känd för sina höga dödssiffror och...
80 81 82
Svar
1 634
· Visningar
61 239
Senast: Intejag
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp