Bukefalos 28 år!

Uttergurkorna och kriget om vettigheten! [Ulvlek]

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Uttergurkorna och kriget om vettigheten! [Ulvlek]

Förresten, innan rollerna lottats ut är det väl lika bra att jag säger redan nu att jag kommer att ha ganska begränsad aktivitet i morgon. Hade glömt att min amerikanska kollega är i stan och jag lovat guida runt och visa alla sevärdheter :)
 
Sv: Uttergurkorna och kriget om vettigheten! [Ulvlek]

Ååh vilket underbart tema! Skulle så gärna vara med, men får nog följa från sidan den här gången.
 
Sv: Uttergurkorna och kriget om vettigheten! [Ulvlek]

Är det helt säkert? Ingen Hedinn, ingen Niyama och ingen Myrten? INGEN av de tre spelare jag tycker är svårast att placera?
Hmmm...

:banana:

Nejdå, jag gillar när ni är med alla tre. Det tilltalar min lathet när ni teoriar så mycket. :D

kl.
Jag kommer också vara mindre aktiv imorgon, kommer rösta tidigt osv. Blir alla hjärtans dag-firande då. :love:
 
Sv: Uttergurkorna och kriget om vettigheten! [Ulvlek]

:up::up::up:






























... Skojar bara!

Åh gud så frustrerad jag varit! Och helt jämrarns slut! Om ni tyckte det var jobbigt att läsa vad jag "skrev" så vill ni inte veta hur det kändes att försöka pussla ihop eländet från andra hållet! Och maximal jämrarns otur också - för all del som vanligt - när allting gick sönder samtidigt! Aaarrgh!

Men, nu är det färdiggnällt (jo, tjena...), kan prata igen och ny lek igång = hurra! Som jag sa i anmälningstråden, skitkul tema höhöhö (för jag kan inte låta bli, så varför ens försöka?), jätteroliga roller och fantastiska teckningar! Let's do this!

... efter jag tagit en tupplur eller nåt, för jag skojar inte jag är verkligen helt slut efter allt eländes klippoklistra plus smileyletande. Puh!
(Sa ju att det inte var färdiggnällt!)
 
Sv: Uttergurkorna och kriget om vettigheten! [Ulvlek]

Är det helt säkert? Ingen Hedinn, ingen Niyama och ingen Myrten? INGEN av de tre spelare jag tycker är svårast att placera?
Hmmm...

:banana:

Hahahahaha! Min reaktion också. Vi kanske kan se den här leken som ett försök att spela utan stödhjulen på - ingen som hjälper, ingen som stjälper (eller står där och hånskrattar när man stjälper sig själv, snarare)!
(Ja, min familj trodde på den hårda skolan: learn by humiliation... ;))
 
Sv: Uttergurkorna och kriget om vettigheten! [Ulvlek]

Är det helt säkert? Ingen Hedinn, ingen Niyama och ingen Myrten? INGEN av de tre spelare jag tycker är svårast att placera?

Känns nästan om att det här kommer att bli svårare pga det :nailbiting:

Välkommen tillbaka Monster! Fast jag kommer att sakna rebusarna ... ;)
 
Sv: Uttergurkorna och kriget om vettigheten! [Ulvlek]

Jag har hittat hit men är lite borta i skallen pga en lugnande tablett så är nog inte så aktiv ikväll. För skriver jag när jag tagit denna så kan jag skriva både det ena och det andra och sen minns jag INTE att jag gjort det och får en trevlig överraskning när jag kikar in här imorgon igen :D
 
Sv: Uttergurkorna och kriget om vettigheten! [Ulvlek]

Känns nästan om att det här kommer att bli svårare pga det :nailbiting:

Välkommen tillbaka Monster! Fast jag kommer att sakna rebusarna ... ;)

Gode gud, inte jag i alla fall... :cautious:

Jag har hittat hit men är lite borta i skallen pga en lugnande tablett så är nog inte så aktiv ikväll. För skriver jag när jag tagit denna så kan jag skriva både det ena och det andra och sen minns jag INTE att jag gjort det och får en trevlig överraskning när jag kikar in här imorgon igen :D

Men då tycker jag du ska skriva massor! :D
Perfekt läge att passa på nu också innan vi fått våra roller!
 
Sv: Uttergurkorna och kriget om vettigheten! [Ulvlek]

Du, jag har gjort det förut och jag skriver helsjuka saker som jag får skämmas för efteråt. Är ungefär som att försöka skriva ett vettigt sms på fyllan :D
 
Sv: Uttergurkorna och kriget om vettigheten! [Ulvlek]

Hahahahaha! Min reaktion också. Vi kanske kan se den här leken som ett försök att spela utan stödhjulen på - ingen som hjälper, ingen som stjälper (eller står där och hånskrattar när man stjälper sig själv, snarare)!
(Ja, min familj trodde på den hårda skolan: learn by humiliation... ;))

Känns nästan om att det här kommer att bli svårare pga det :nailbiting:

Välkommen tillbaka Monster! Fast jag kommer att sakna rebusarna ... ;)

Ja alltså, det kanske slutar med att vi aldrig någonsin kommer våga misstänka/omisstänka någon... Fast vi har ju Paddi kvar, Paddi kan vara lurig och teorifull? :crazy:
 
Sv: Uttergurkorna och kriget om vettigheten! [Ulvlek]

Ja alltså, det kanske slutar med att vi aldrig någonsin kommer våga misstänka/omisstänka någon... Fast vi har ju Paddi kvar, Paddi kan vara lurig och teorifull? :crazy:

Fast Paddi vet vi ju redan är ond, det har vi lärt oss när hon var LL eller hur?
Skitenkelt!
 
Sv: Uttergurkorna och kriget om vettigheten! [Ulvlek]

Säger du ja som inte behöver skämmas ;)
 
Sv: Uttergurkorna och kriget om vettigheten! [Ulvlek]

Hahahahaha!!! Verkar lovande - förutsatt att du är i motsatt lag mot mig! :D

lonely-onion-head-emoticon.gif

Tur att vi inte fått våra roller ännu, annars skulle jag säga att det där lät skitbajsigt *mutter, mutter*
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Min man har stora drömmar, vilket ju är bra, men samtidigt väldigt lite insikt i hur det ser ut i det verkliga livet, känns det som...
2 3
Svar
56
· Visningar
9 669
Senast: machafuko
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 637
Senast: Imna
·
Tjatter För sistaårseleverna på Sunnydale High pratas det bara om en sak. Ska alla överleva examen? Staden är känd för sina höga dödssiffror och...
80 81 82
Svar
1 634
· Visningar
60 960
Senast: Intejag
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp