Vad hade DU gjort?

Mazzz

Trådstartare
Om killen du är väldigt intresserad av och har rullat runt i sänghalmen med x antal gånger, ni har inget förhållande än, ni har pratat dagligen och du har fått en känsla att det är du som gäller, men du vet att han sällan uppdaterar sin FB sida och plötsligt en dag skriver han att han ska bli pappa och du vet med dig själv att du inte är gravid.

Hur hade du reagerat?
 
Om killen du är väldigt intresserad av och har rullat runt i sänghalmen med x antal gånger, ni har inget förhållande än, ni har pratat dagligen och du har fått en känsla att det är du som gäller, men du vet att han sällan uppdaterar sin FB sida och plötsligt en dag skriver han att han ska bli pappa och du vet med dig själv att du inte är gravid.

Hur hade du reagerat?
Förvåning.
 
Har han varit med dig och den gravida tjejen samtidigt?
Kanske hade dom en relation innan ni träffades och han inte visste att hon va gravid förrens nyligen.. oavsett så hade iaf jag blivit ledsen och förbannad!
 
Har han varit med dig och den gravida tjejen samtidigt?
Kanske hade dom en relation innan ni träffades och han inte visste att hon va gravid förrens nyligen.. oavsett så hade iaf jag blivit ledsen och förbannad!
Jag var inne på samma spår där, men kan det verkligen ta så lång tid som mitten av maj tills nu att veta? Rent ärligt vet jag inte vad jag ska känna, typ alla känslor på en gång..
 
Såklart blir du sårad och ledsen av statusen, men om inget förhållande finns, inget är sagt om att träffa bara varandra och ni träffas för att ligga med varandra enbart typ så är han ju inte otrogen om han träffar nån annan så det är ju svårt att säga att han gjort fel mot dig med tanke på att ni faktiskt inget förhållande har.

Fråga honom?
 
Det värsta var att han bara häromdan hade frågat om han fick komma i mig (vilket jag vägrade då jag inte är mentalt redo för att ha barn i dagsläget) och så nu detta. Vet inte om det kunde ha ett samband kanske tänker för mycket.
 
Såklart blir du sårad och ledsen av statusen, men om inget förhållande finns, inget är sagt om att träffa bara varandra och ni träffas för att ligga med varandra enbart typ så är han ju inte otrogen om han träffar nån annan så det är ju svårt att säga att han gjort fel mot dig med tanke på att ni faktiskt inget förhållande har.

Fråga honom?
Även om det mesta där är sant, så känns det rätt märkligt ändå. Kan inte låta bli att tycka synd om "mamman" och mitt intresse för killen försvann väldigt snabbt i bott.
 
Då kan det va så enkelt att han träffade henne före dig.. men det känns lite märkligt hela grejen! Måste ju bara fråga, du skyddar dig väl!?! För det där med att killen inte kommer i en hjälper tyvärr inte alltid..
/Cocos gravid i vecka 32 efter ett "utanförsprut""
 
Det värsta var att han bara häromdan hade frågat om han fick komma i mig (vilket jag vägrade då jag inte är mentalt redo för att ha barn i dagsläget) och så nu detta. Vet inte om det kunde ha ett samband kanske tänker för mycket.
Var din enda reaktion att du inte var mentalt redo att bli mamma? Du funderade inte då på hans fråga och vilka motiv och tankar han kunde ha?
 
Det pågår en såndär "uppmärksamma bröstcancerlek" igen. En av allternnativen är "jag ska bli pappa/mamma"

Det är inte en sån status tror du?

Fick själv den där jäkla leken på min chatt efter jag råkat gilla någons inlägg.
 
Var din enda reaktion att du inte var mentalt redo att bli mamma? Du funderade inte då på hans fråga och vilka motiv och tankar han kunde ha?
Nej, men enkelt sammanfattat så är jag inte mentalt redo att ha barn. Klart jag har funderat nu i efterhand, men vad hjälper det nu?
 
Förresten det kan inte va en av alla usla statusar som egentligen hanflar om att uppmärksamma folk på bröst och prostatacancer?
 
Då kan det va så enkelt att han träffade henne före dig.. men det känns lite märkligt hela grejen! Måste ju bara fråga, du skyddar dig väl!?! För det där med att killen inte kommer i en hjälper tyvärr inte alltid..
/Cocos gravid i vecka 32 efter ett "utanförsprut""
Jag har nog varit naïv på den fronten då jag själv är väldigt grön inom den biten och han lät så övertygande om att det inte är någon risk att ha sex utan kondom... men nä nu blire inge mer sex här mer honom i alla fall.
 
Det pågår en såndär "uppmärksamma bröstcancerlek" igen. En av allternnativen är "jag ska bli pappa/mamma"

Det är inte en sån status tror du?

Fick själv den där jäkla leken på min chatt efter jag råkat gilla någons inlägg.
Jag vet inte, samma dag som han postade det så hade visst han och hans bror bråkat/brålade rejält om något.
 
Det pågår en såndär "uppmärksamma bröstcancerlek" igen. En av allternnativen är "jag ska bli pappa/mamma"

Det är inte en sån status tror du?

Precis vad jag tänkte på. Har sett mycket skumt de senaste dagarna och kan bara tyst muttra att

funny-quote4.jpg
 
Jag vet inte, samma dag som han postade det så hade visst han och hans bror bråkat/brålade rejält om något.
Dra iväg en fråga på chatten då. "Ska du verkligen bli pappa el är det ett skämt?"

Så vet du sen.
 

Liknande trådar

Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
6 206
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 382
Senast: tuaphua
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 950
Senast: Niyama
·
Juridik & Ekonomi Tja, de fortsätter i samma ton. Jag försöker få ersättning för utläggen de orsakade när de inte dök upp enligt avtal. Trots skriftligt...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 855
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp