Bukefalos 28 år!

Vad hade DU gjort?

Jag har faktiskt inte tänkt på att det kan vara en sådan där skum status... ska ta å googla på en gång. :O
 
Enda sättet att va helt säker är att avstå sex, men att använda kondom ger förutom graviditetsskydd även skydd mot sjukdomar och borde alltid användas med nya partners :-)
Gå till ungdomsmottagningen och prata med dom så kan du bådr testa dig och få info om olika skydd!
 
Jag tror det har med den där cancergrejen att göra,att man ska uppmärksamma cancern. Jag fattar inte alls vad som är så kul med det dock... Fick en "order" att lägga ut något av alternativen på min sida,men meddelade personen att jag valde att sätta in 100.- till barncancerfonden istället för att posta något sånt löjligt på min vägg,och att h*n också borde göra det....
 
Här var alternativen:
1) Satan vad mina pungkulor är svettig
2) Visade brösten för att slippa en fortkörningbot
3) Har någon en tampong, mina är slut?
4) hur tar jag bort fotsvamp?
5) Varför är ingen här när jag är kåt?
6) Inget toalettpapper, strumpor adjö.
7) Jag har blivit erbjuden en position som en kondomtestare, men jag tvekar. Jag tror jag är kär, vad ska jag göra?
9) Jag har beslutat att stoppa användningen av underkläder
10) Det är bekräftat, jag kommer att bli en mamma / pappa!
11) vann 5089,32 kr på lotto
12) Jag älskar min stora fasta bröst.
13) Jag svänger mina pungkulor fram och tillbaka.
14) Det var inte en fis, nya byxor, tack.
 
Jag har faktiskt inte tänkt på att det kan vara en sådan där skum status... ska ta å googla på en gång. :O

Äsch...skit i google. Bara karln själv lär veta om det är en fejkstatus eller på riktigt. Fråga honom istället :)
 
Äsch...skit i google. Bara karln själv lär veta om det är en fejkstatus eller på riktigt. Fråga honom istället :)
Sant förvisso men om det är ett skämt och han häromdan fråga om han fick komma i mig. Det känns fortfarande olustigt och om det var en skämt status så var den inte rolig då jag som redan tvekar blir ännu tveksammare om det är rätt karl för mig.
 
Du "måste" välja något av dessa om du gillar eller kommenterar nått av alternativen som en vän skrivit på sin vägg. Som i mitt fall,en vän hade skrivit nr 11,och jag vet att vännen spelar en del på lotto så jag gillade statusen,sen fick jag ett PM om att jag ska välja någon av dessa och sätta på min vägg eftersom jag gillat dennes status.
 
För det första, är det här samma snubbe du hade förra tråden om?

För det andra, kolla över graviditetsskydd, avbrutet samlag är INTE en säker metod mot graviditet.

För det tredje,kanske dags att TS och killen tar sig ett snack om vart dom vill komma för att lösa eventuella problem,är dom kk´s,eller ska dom bli ett par?
 
Du "måste" välja något av dessa om du gillar eller kommenterar nått av alternativen som en vän skrivit på sin vägg. Som i mitt fall,en vän hade skrivit nr 11,och jag vet att vännen spelar en del på lotto så jag gillade statusen,sen fick jag ett PM om att jag ska välja någon av dessa och sätta på min vägg eftersom jag gillat dennes status.
Jag hade vägrat sätta upp på min vägg om jag fått ett sådant PM efter att jag gillar kommenterat någons inlägg, ALDRIG att de får mig att föra vidare sånt trams ALDRIG. :mad:
 
Jag har nog varit naïv på den fronten då jag själv är väldigt grön inom den biten och han lät så övertygande om att det inte är någon risk att ha sex utan kondom... men nä nu blire inge mer sex här mer honom i alla fall.
Men du har ju vetat sedan du skrev den förra tråden att det finns en risk eftersom det förklarades och diskuterades en hel del i den tråden om just avbrutna samlag, så numera är det ju inte nyheter för dig. Sedan att du väljer att ta den risken är givetvis upp till dig.
 
För det tredje,kanske dags att TS och killen tar sig ett snack om vart dom vill komma för att lösa eventuella problem,är dom kk´s,eller ska dom bli ett par?
Som det känns just nu, ingetdera. Tappa suget totalt efter den där statusen, skämt eller icke... :/
 
Men du har ju vetat sedan du skrev den förra tråden att det finns en risk eftersom det förklarade och diskuterades en hel del i den tråden om just avbrutna samlag, så numera är det ju inte nyheter för dig. Sedan att du väljer att ta den risken är givetvis upp till dig.
Fan, vilket minne ni har. Det där kommer inte ens jag ihåg. Pinsamt. :o
 
Fan, vilket minne ni har. Det där kommer inte ens jag ihåg. Pinsamt. :o
Jag får dementera, det verkar som att jag blandat ihop dig med någon annan som inte heller varit vaken på sexualkunskapen. Då är ni minst två på buke som inte visste att avbrutna samlag kan leda till graviditet eftersom det finns något som heter försats som kan innehålla spermier och som kommer innan själva utlösningen.
 
Jag är tjatig och påpekar igen att jag är gravid trots avbrutet samlag.. Att jag inte ville bli gravid hjälpte ju liksom inte, naturen har sin gång! (vill bara påpeka att jag är otroligt glad för min kommande dotter) men skydda dig för gudsskull om du vill slippa en oönskad graviditet
 
Men om det va nr 10 på den där listan så är det ju ett sätt att uppmärksamma cancer och alltså inte nått annat..
Då kan du iaf pusta ut vad gäller det :-)
(Måste bara påpeka att jag avskyr fom där hemliga kedjebreven om cancer, varför göra en så vidrig sjukdom till en rolig grej. Och inte ens uppmuntra att ge pengar eller nått sånt :rage: )
 

Liknande trådar

Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
11 783
Senast: tott
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 491
Senast: tuaphua
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 702
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 629
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp