Vad pysslar vi med? Del LXXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Åh herregud, någon mördar Waylon Jennings, Johnny Cash och andra stora C&W greats utanför mitt fönster. Solen gassar, katten skriker för att hon inte får gå ut på balkongen och den jäveln har hållit på i hur många timmar som helst (i alla fall känns det så). Han står på Brotorget med gud vet vad för högtalare. Hoppas han får värmeslag snart :devil: Varje gång jag tror att nu slutar han, så nej, nya tag.

Känner mig fruktansvärt dum eftersom jag ca halv tre på natten kom på vad jag gjort för fel och sedan löste det hela på 20 minuter.

Edit: Och där kom han igång igen. :arghh:
 
Åh herregud, någon mördar Waylon Jennings, Johnny Cash och andra stora C&W greats utanför mitt fönster. Solen gassar, katten skriker för att hon inte får gå ut på balkongen och den jäveln har hållit på i hur många timmar som helst (i alla fall känns det så). Han står på Brotorget med gud vet vad för högtalare. Hoppas han får värmeslag snart :devil: Varje gång jag tror att nu slutar han, så nej, nya tag.

Känner mig fruktansvärt dum eftersom jag ca halv tre på natten kom på vad jag gjort för fel och sedan löste det hela på 20 minuter.

Edit: Och där kom han igång igen. :arghh:
Kräver pengar för att sluta?
 
Jag är på sluttampen med rapporten och vill nu bara bli klar så hjärnan far runt på allt annat jag ska göra EFTER rapporten :meh: Odlingslotten har aldrig sett så inbjudande ut(ser den från fönstret) och badar i sol, jag har helt plötsligt lust att storstäda och tvätta fönster + att fundera ut om jag ska köpa ljusa caprijeans eller cremefärgade tygcapris till examenlunchen känns nu mycket intressantare och viktigare fråga än rapporten min examen hänger på :angel: men snart är den klar iaf, bara sammanfattning och lite ändringar som handledaren föreslog igår så planen är klar idag, dubbelkoll imorgon och sen in med den :banana:
 
Förbannar mig själv lite att jag bestämt att hämta en kabeltrumma idag. Men den var gratis och är bra att ha i en we-fålla.
Är sugen att bygga fler hinder i helgen, får se vad jga hinner. Måste bäbishästsäkra staketet i sommarhagen med.. Någon har lärt sig ducka i farten...
 
Just bokat hotell i Malmö för Falsterbo horseshow 13-15/7 Blev samma hotell jag och sambon bodde på. Inget märkvärdigt men helt klart godkänt med bra frukost. Kommer komma sent på fredagen och åka tidigt på söndagen. Sen tar vi Ullared på vägen hem.

Hej semester!! :banana:
Kul! Kommer också vara där :)
 
Väntar på att min handledare ska ringa, så vi kan prata uppsats. Vill bara ha det överstökat.. tycker verkligen inte om att prata i telefon, än mindre behöva lyssna på allt jag kommer behöva ändra på min uppsats :nailbiting:
 
Har tvättat det sista i poolen och slambilen har sugit ut det sista men har haft mycket kringjobb så det har tagit tid. Nu ska vi pensla på något medel på rostfläckarna sedan fylla det och det kommer att ta en vecka men i morgon blir det gräsmatta för hela slanten. Sitter i skuggan och vilar då jag mår skit av värmen
 
JamemdåKLART betyder "hunden ska alltid vara kopplad" att det är ok att den.är.lös när jag inte är i stallet :meh::rage:
För grannarna uppskattar säkert en lös hund som springer i deras stallar och tomter...
Dessutom höll den på att bli lunch till min hund...
Just nu ifrågasätter jag om det är värt att ha inackorderade...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
6 366
Senast: Sirap
·
Fordon Jag har genom åren haft en del bilar, och skulle helst vilja ha en Volvo s60 igen alternativt en SUV. Däremot har jag 4 barn och flera...
Svar
1
· Visningar
744
Senast: Bonita4
·
Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
16
· Visningar
1 616
Senast: YlvaG
·
  • Artikel
Dagbok Tänkte att det kunde vara bra för mig att ha en liten dagbokstråd här, där jag kan skriva av mig och även dela med mig av hästiga tankar...
Svar
6
· Visningar
825

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp