Bukefalos 28 år!

Vad pysslar vi med? Del LXXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hårddisken skickad, det blev panik på slutet - när blir det inte det :meh: så nu har jag ångest över att jag inte fick över rätt filer. Hjälp, hjälp, hjälp. Kollat runt och den finns inte på någon annan av mina hårddiskar så den borde kopierats till den som skickats :nailbiting:

Nyduschad och fräsch, karln har slutat spela :bow: stängde ute katten från sovrummet eftersom jag vill vädra och hon har balkongförbud. Hon står och skriker utanför dörren (och burmor kan verkligen SKRIKA) och försöker gräva sig in. Ger upp, stänger balkongdörren, öppnar sovrumsdörren och katten går en runda, sniffar lite och går sedan och lägger sig på soffan i vardagsrummet :meh: Men slår vad om att om jag skulle råka stänga dörren igen så står hon där och skriker igen.
 
Hårddisken skickad, det blev panik på slutet - när blir det inte det :meh: så nu har jag ångest över att jag inte fick över rätt filer. Hjälp, hjälp, hjälp. Kollat runt och den finns inte på någon annan av mina hårddiskar så den borde kopierats till den som skickats :nailbiting:

Nyduschad och fräsch, karln har slutat spela :bow: stängde ute katten från sovrummet eftersom jag vill vädra och hon har balkongförbud. Hon står och skriker utanför dörren (och burmor kan verkligen SKRIKA) och försöker gräva sig in. Ger upp, stänger balkongdörren, öppnar sovrumsdörren och katten går en runda, sniffar lite och går sedan och lägger sig på soffan i vardagsrummet :meh: Men slår vad om att om jag skulle råka stänga dörren igen så står hon där och skriker igen.
:laugh:
Underbara djur! Varje gång man ska lägga barnen står det en katt:devil: utanför dörren och galer. Slår liksom aldrig fel :meh:
 
Har absolut inga gem hemma, senast jag såg ett gem var nog i typ högstadiet. Dvs relativt länge sen ;)
Svarar eg på ett annat inlägg
Vi måste ju ha buketräff när tornblomma flyttar
Picknick för att se det hela :)
Alltså hade säkert varit mycket roligare än när jag flyttade själv, tre gånger har jag flyttat ensam med skottkärra som assistans.
 
Har en ovanlig självförtroendesvacka och tycker jag ser ut som svampBob fyrkant i klänningen jag hade tänkt ha på lördag :meh:
 
När man mailar handläggaren hos kronofogden och undrar lite försynt varför csn inte är med i månadsbudgeten och får till svar att jag har fullskalig sanering och är betalningsfri till csn i fem år. Undrar vad det betyder?
Hon skulle ringa mig imorgon så får jag fråga
 
Skrattar läppen av mig åt denna

2BFADBC5-4DC7-4E7A-A78E-D344A5752F01.jpeg


:rofl:
 
Jag väntar på att min mat ska bli varm, "delikatessen" matlåda från findus men det är mat och jag orkar inte laga egen. Är både supertaggad och jättehungrig nu, kört på med rapporten så bara sammanfattningen kvar :banana: Men jisses vilken tid det tog att sätta in all text på rätt ställe, lägga fotnoter, kontrollera radavstånd etc. O_o
 
VARFÖR ska det vara så svårt att hålla tiden i tvättstugan?? Nej, jag vill inte umgås med folk i porten bredvid och antingen låta tvättstugan vara olåst när de torkar klart i tumlaren eller bestämma tid ”när jag ska ner nästa gång”. Jag vill tvätta ifred och framförallt vill jag tvätta själv på min tid :arghh:

Mvh / typiskt svenskt grannskygg fröken som sitter och häckar med örat mot dörren för att höra när människan går :cautious::rofl::rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
8 046
Senast: Juli0a
·
Fordon Jag har genom åren haft en del bilar, och skulle helst vilja ha en Volvo s60 igen alternativt en SUV. Däremot har jag 4 barn och flera...
Svar
1
· Visningar
759
Senast: Bonita4
·
Övr. Hund Jag har en pomeraniantik på 6 år, som är en väldigt känslig individ. Det har tagit fram tills i år att få henne trygg nog att vara ensam...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 950
Senast: lilstar
·
Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
19
· Visningar
2 174

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Magsjuk hund
  • Tråden för spår
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

  • Häst
  • Hage
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp