Vad sysslar vi med? Del LVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vaknat och fastnade i trädgårdstråden och därmed växtträsket. Ha begär är lättväckt :o Nu ska jag inta min frukost i solen på trädäcket! Sommarkänsla :love:
 
Ätit efter nattjobb och lite träning på gymmet. Nu ska jag bara duscha innan jag ska sova några få timmar. Men det tar emot att komma in i duschen konstigt nog. :p
 
Jobbar inte ihjäl mig direkt. Vi är två personer som skulle leverera ut 20 portioner kall mat (redan lämnat, behövde bara koka och kyla riser samt göra salladen, stroganoffen var klar sedan tidigare), och servera hela 8 portioner varm mat. Det gör inte så mycket att kollegan har ryggskott och går på kvartsfart. :laugh:

Väntar nu bara på att ungarna ska äta klart så vi kan ta rätt på disken och gå hem.
 
Ugh.
Idag är min mormor mer flexibel än vad jag är. Att sätta sig på toa var banne mig en bedrift i sig. Träningsvärk så det står härliga till.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Min kropp har sina skavanker och ålderskrämpor, jag är nog halvvägs om inte mer i livet, men att förmågan till "bra" sex skulle dala...
Svar
14
· Visningar
1 101
Senast: Norma
·
F
Trädgård & Växter Med bara fyra dagar kvar av odlingsåret 2023 tar jag mig friheten att skapa nästa för 2024! :) Jag gissar att planerandet redan är igång...
69 70 71
Svar
1 402
· Visningar
46 312
Senast: Gnist
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
24
· Visningar
1 951
Senast: Hazel
·
Ridning Min häst är livrädd för att rida in i vår skog, är rätt säker på att det är pga älgflugor som vi blev attackerade utav i början av...
Svar
0
· Visningar
444
Senast: Cs218
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp