Värsta julklappen du fått?

Sämst i kvadrat var ändå när jag fick en sån här av exet:
35559395-2-zoom.jpg

Jag är inget fan av någon slags byggsats, har verkligen noll intresse.

Varför? Han ville ha en själv :cool:
Vad är det för nått? Vad har man den till?
 
Min första riktiga pojkvän (vi var 14 år) gav mig ett storpack VLCD-pulver (typ Nutrilett). Fint inslaget var det iaf! Han förklarade julklappsvalet med att hans mamma haft några förpackningar över, men han var mycket noga med att betona att de varit dyra i inköp. Jag tror det var menat delvis som ett skämt med tanke på att jag vägde typ 45 kg, men jag tyckte inte det var särskilt kul...
Men alltså :crazy::rofl::mad:
Gissar att den romansen inte varade vidare länge va :cool:?
 
Det var ingen julklapp, men en 30-årspresent.
En av mina närmsta vänner hade en stekpanna hemma som inte fungerade till hennes induktionshäll, så hon tänkte ge mig den i present. Dock glömde hon den begagnade stekpannan på spårvagnen så hon kom tomhänt. Kanske inte en lyckad gåva, men det är så typiskt henne att lyckas med sånt.
Även om gåvan blev sådär, så blev det en rolig historia i alla fall. Vi har skrattat väldigt mycket åt det, så jag tyckte att det var en väldigt lyckad present egentligen fast det gick fel. :)
 
Behöver roa mig lite så vill höra om den värsta julklappen du fått :D
Kommer väl samma tråd varje jul men det tål att upprepas!

Så berätta nu!

Jag fick en clone a willy från ett ex ett år. Han var för mig enbart en "rebound guy" men han såg på förhållandet helt annorlunda. Vi hade knappt sex och han hade en ganska speciell snopp, inget jag såg som idealet och därav ville ha en dildo formad efter.

Det var så roligt för på min möhippa så hade dom låtit ett antal gamla pojkvänner och ragg svara på frågor om mig och vårt förhållande och sen läste dom upp svaren för mig och så skulle jag gissa vilket ex det var. Den här killen nämnde att vi hade ett FANTASTISKT sexliv (tycker synd om honom om det där var hans version av fantastiskt...) och sen även det här med att vi gjorde en clone a willy som han tydligen tyckte var en jättehäftig upplevelse. Little did he know att jag dagarna efter klippte sönder den och bara använde vibratorn. :angel::rofl:
 
Kom på en julklapp en kompis fick av sitt ex, julklappen i sig var kanske inte dålig men det var snålvarning. Exet var ute med sin syrra och shoppade på någon affär där det var tag tre betala för två. Syrran hade hittat två grejer hon vill ha så exet tog en sista grej (som då alltså var gratis) och gav bort i julklapp till min kompis :rofl:
 
Fick förra året ett begagnat (troligen oanvänt men som legat i ett förråd och skräpat i sisådär 15-20 år att döma av detaljer), vitt, typ virkat överkast som dessutom luktade riktigt starkt av cigarettrök.
Tvättade det ungefär 20 gånger och nu är det rent och luktar okej och ligger tryggt i linneskåpet.

Har liksom aldrig hjärta att säga annat än tack, oavsett vad presenten består av. Jag är faktiskt glad över omtanken och att personen ville ge mig en julklapp. Misstänker att hen inte hade råd att köpa något och letade hemma i sin gamla framlidna mors saker eftersom mannen fick något liknande inpyrt med samma röklukt, nytt fast begagnat.
 

Liknande trådar

Övr. Barn Som rubriken lyder: vad får ditt/dina barn i julklapp av dig/er i år? Brasklapp: Vill man så får man gärna berätta hur man resonerar...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
5 685
Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 164
Senast: Acto
·
Kropp & Själ Detta är verkligen den värsta och längsta så kallade vintern jag någonsin har varit med om. Det har regnat och blåst konstant sedan i...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
5 298
Senast: Hazel
·
Relationer Är medryttare och vill gärna ge julklapp till ägare och häst. Förra året gav jag godis till häst och godis + bok till ägare, men behöver...
Svar
6
· Visningar
688
Senast: Entourage
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp