Bukefalos 28 år!

Sv: vanvård?

Jag tittade lite på bilderna och tyckte mig se hö där...så då får dom uppenbart mat...Kan ju vara så att han köper upp hästar och ser till att dom blir omhändertagna så ett snack med honom torde ju kunna vara ett tips;).
 
Sv: vanvård?

Hej hopps allihopa! Goda nyheter, om man så vill.. killen har köpt fölen i det skicket och vill försöka ge dom ett bättre liv! Självklart helt hopplöst nu i början då dom är helt ouppfostrade och ovana vid människor. Helvete, nu undrar man ju mer hur en uppfödare kan vara så hjärtlös ?!!! Vill inte ens föreställa mig hur stoet lever.. ;[
 
Sv: vanvård?

e rätt säker på att h*n på bild 2 har mask. h*ns mage ser svullen ut :cry:
ja skulle ringa kommunen direkt
 
Sv: vanvård?

Hej hopps allihopa! Goda nyheter, om man så vill.. killen har köpt fölen i det skicket och vill försöka ge dom ett bättre liv! Självklart helt hopplöst nu i början då dom är helt ouppfostrade och ovana vid människor. Helvete, nu undrar man ju mer hur en uppfödare kan vara så hjärtlös ?!!! Vill inte ens föreställa mig hur stoet lever.. ;[

Det var goda nyheter...och jag håller med dig. Man undrar ju verkligen hur vissa tänker (uppfödaren, i det här fallet:crazy: )
 
Sv: vanvård?

Hej hopps allihopa! Goda nyheter, om man så vill.. killen har köpt fölen i det skicket och vill försöka ge dom ett bättre liv! Självklart helt hopplöst nu i början då dom är helt ouppfostrade och ovana vid människor. Helvete, nu undrar man ju mer hur en uppfödare kan vara så hjärtlös ?!!! Vill inte ens föreställa mig hur stoet lever.. ;[

Vad skönt!! Kan tänka mig att killen köpt loss unghästarna o försöker ge dom ett bra liv! Hoppas dom reder upp sig sakta, men säkert! :) Dom är verkligen så söta trots att de är magra, ser ut att vara fulla av mask o så vidare.
 

Liknande trådar

Trädgård & Växter Jag har köpt tomatplantor, hallonplantor och jordgubbsplantor från Bakker. Alla plantor kommit fram fräscha, jag har planterat dem i nya...
Svar
17
· Visningar
7 041
Senast: Prosit
·
K
Hästvård Shettisen har kronisk fång. Antar att det är omöjligt att hon kan gå i en 13 ha stor hage som denna? Ignorera hästarna och dom...
2
Svar
31
· Visningar
1 916
Senast: chilla
·
M
Hästvård Nu har jag frågat i annat forum och det verkar som om det är OK att lägga ut bilder som dessa, så jag provar. Denna hästen har gått...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
6 779
Senast: Piraja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp