Bukefalos 28 år!

Vårmammor 2010 del 13 <3

Sv: Vårmammor 2010 del 13 :heart

Så himla tråkigt att höra :cry:

Men du, visst vet du att det inte hade gjort någon som helst skillnad om du varit hemma? Förebrå inte dig själv, det är inte på grund av att du åkte bort som det gick snett, och det hade inte förändrat situationen om du varit hemma. Släpp de tankarna.

Det låter som att du har haft alldeles för mycket otur, inte alls underligt att det känns tungt och svart. Det är så otroligt mycket känslor kring hästarna..
 
Sv: Vårmammor 2010 del 13 :heart

Men fyyy så hemskt!
Stackars liten, det är så trisst när det inte blir fel.
och svårt att inte tänka "OM" fast man ändå inte kunnat göra något....

(vi har fått oväntade tvillingar en gång...)
 
Sv: Vårmammor 2010 del 13 :heart

Isabella tackar för gratulationen och jag beklagar din förlust så mycket :( Hon var verkligen jätte fin och det är så tråkigt att det blev så här. Ni har verkligen haft otur med hästarna men precis som Modett skriver så hade det nog tyvärr inte varit någon skillnad om du hade varit hemma. Du ska inte belasta dig själv för det som har hänt men jag förstår dig för jag hade säkert gjort samma sak.
Ta hand om dig! Kramar
 
Sv: Vårmammor 2010 del 13 :heart

Men va tragiskt :cry: stackars mamman.
Men säger som dom andra du ska absolut inte skuldbelägga dig själv. Fast förstår att du sörjer att du inte fick träffa en levande bebis. :( Håller alla tummar och tår att eran otur ska vända nu!
 
Sv: Vårmammor 2010 del 13 :heart

Vilka fina tårtor du gjorde. Gillade spec den första! :) dom lät riktigt goda också!
 
Sv: Vårmammor 2010 del 13 :heart

Neeej, vad tråkigt att höra... Beklagar verkligen. :( Stackars liten fölis... Så himla typiskt att det händer just när du är borta också.
 
Sv: Vårmammor 2010 del 13 :heart

Fy vad tråkigt och jag beklagar verkligen. Blev så ledsen när jag läste inlägget från dig och förstår verkligen din sorg.. Finns inga ord, men jag tänker på dig. Många, många styrke-kramar härifrån :cry:
 
Sv: Vårmammor 2010 del 13 :heart

Bläää... Här är det inte bra idag... :crazy: Är så trött på den feta tunga maten som serveras här att jag, trots makens förmaningar, beställde in en sallad igår kväll. Resultatet av det blev att jag spydde hela förmiddagen... :eek: Nu har det gått flera timmar sen sist, men kan inte göra något annat än att ligga blick stilla i sängen.

Viv: Det är fotstöd på vagnen men det består av en bredare plastrem bara. Främre delen på sittdelen är liksom böjbar, men än är han så liten att jag har den uppfälld i horisontellt läge, så än dinglar inga fötter.

Michellen: Superfina tårtor!! Ska banne mig anlita dig sen nästa gång det blir dags för tårta hemma. ;)
 
Sv: Vårmammor 2010 del 13 :heart

Ang solskydd så har Vilgot långärmad Zunblock och Zunblockkortbyxor med tillhörande Zunblockkeps med nackskydd när han badar. Händer, ben, fötter och ansikte smörjer vi med solskyddsfaktor 50. När vi inte badar har han t-shirt, shorts och solhatt, men vi smörjer honom med 50 och undviker att vara i solen. Förresten är det så varmt här att det inte går att vara i solen. Ca 34-35 grader är det mitt på dagen.

Hemma vet jag inte hur vi kommer att göra. Det visar sig! :p
 
Sv: Vårmammor 2010 del 13 :heart

Jo, visst känns det overkligt. ;) Men himla skönt tycker jag att tiden går så mycket snabbare den här gången. Skönt för dig att slippa illamåendet, men det måste vara jobbigt med lukterna. Mitt luktsinne är nästa obefintligt i normala fall, men det har förbättrats något. Förmodligen är det ändå sämre än de flestas, så det är inget jag lider av.

Men ang magen, tyckte du inte att det var jobbigt att böja sig ner, ta på skorna, resa dig upp ur sängen, hitta en bekväm ställning i soffan, sitta i bilen osv osv! Jag tyckte verkligen att det var pest på slutet.

Jag funderade lite på att skriva på Fb i samband med min jobbstart att det bara är tillfälligt, men jag gör nog inte det. Jag gör nog som förra gången, lägger ut ul-bilden när jag fått den. De på jobbet kommer ju ändå att få veta om en vecka eftersom magen syns.
 
Sv: Vårmammor 2010 del 13 :heart

Åh nej så tråkigt! Vilken otur du har haft, jag säger som de andra, förebrå inte dig själv, det hände ju inte för att du inte var hemma. Stor kram!
 
Sv: Vårmammor 2010 del 13 :heart

Fy vad tråkigt att höra. :cry: vilken otur ni haft med föl och märrar. Lider verkligen med dig. :(

Hon var verkligen fantastisk fin, lilla strumpan!. :(
 
Sv: Vårmammor 2010 del 13 :heart

Men ang magen, tyckte du inte att det var jobbigt att böja sig ner, ta på skorna, resa dig upp ur sängen, hitta en bekväm ställning i soffan, sitta i bilen osv osv! Jag tyckte verkligen att det var pest på slutet.

Nej inte inte så jag störde det på mig. Jag led mest av den sega väntan men den här gången tror jag att jag kan njuta mer av magen och inte bara vilja ha ut innehållet! :)
 
Sv: Vårmammor 2010 del 13 :heart

+ oregano

Jag tycker era veckor segar sig fram, tycker ni står och stampar på samma veckor hela tiden :p
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Det är dags för en ny tråd :heart Försökte hitta den senaste listan men vet att det hänt en hel del sen dess, så uppdatera gärna...
38 39 40
Svar
787
· Visningar
71 643
Kultur JUNI 24/6 Annie Lööf, före detta partiledare, jurist 25/6 Renée Nyberg, programledare 26/6 Axel Gordh Humlesjö, journalist 27/6...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
20 735
Senast: Rie
·
Trav Imorgon är det dags! :love: Det pratas om att startfältet är det starkaste på länge, så vad tror ni? Vad säger hjärtat? Skall ni se på...
3 4 5
Svar
84
· Visningar
5 168
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 813
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp