Vårmammor 2010 del 13 <3

Sv: Vårmammor 2010 del 13 :heart

Jag hade velat vara till BVC den 5:e men jag får inte komma dit förrän den 17:e, hade varit så roligt att veta på dagen hur stor hon var! Sprutor blir i juni eftersom vi var sena med 6 månaders sprutan :)
 
Sv: Vårmammor 2010 del 13 :heart

Ja det förståss. Men tycker man kan komma tillbaka för sprutorna en vecka senare eller nått. Man borde ju kunna fråga om man får komma och väga och mäta bara just på födelsedagen om sprutorna infaller senare!
 
Sv: Vårmammor 2010 del 13 :heart

Jaså :) hur många inlägg till ska vi göra då? Ska vi flumma loss i ca 10 inlägg till så blir det legalt att öppna nästa :p
 
Sv: Vårmammor 2010 del 13 :heart

16,4 grader varmt har vi ute nu :) Ska bygga räcke till altan så kan vi snart släppa lös Isabella där utan att hon ramlar ner :idea:
 
Sv: Vårmammor 2010 del 13 :heart

Oh va härligt. Jag längtar tills våran altan är i ordning så vi kan ha den dörren öppen och Milton kan krypa in och ut som han vill! :)
 
Sv: Vårmammor 2010 del 13 :heart

Den här altanen har jag varit emot sedan -07 och förra sommaren så hade jag fått gått och funderat på altan och bestämde mig för att vi ska ha en :) M var beredd att börja bygga redan förra sommaren men jag lyckades hålla honom till i år :D Nu ångrar jag bara att jag väntade så länge på att fixa en.
 
Sv: Vårmammor 2010 del 13 :heart

Jag hade fått för mig att det skulle se fult ut mot huset :) Jag och M hade två olika visioner för från början ville han ha en trall i marknivå men nu har vi en altan i nivå med bron :idea:
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Det är dags för en ny tråd :heart Försökte hitta den senaste listan men vet att det hänt en hel del sen dess, så uppdatera gärna...
38 39 40
Svar
787
· Visningar
70 718
Kultur JUNI 24/6 Annie Lööf, före detta partiledare, jurist 25/6 Renée Nyberg, programledare 26/6 Axel Gordh Humlesjö, journalist 27/6...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
20 371
Senast: Rie
·
Trav Imorgon är det dags! :love: Det pratas om att startfältet är det starkaste på länge, så vad tror ni? Vad säger hjärtat? Skall ni se på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 922
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 728

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp