Vårmammor 2010 snackar vidare del 11

Sv: Vårmammor 2010 snackar vidare del 11

Usch vad jobbigt för er :( håller tummarna att det kommer lite kiss och att hon piggnar på sig.

Oregano: Jag tror inte på dig, du är visst nyfiken :p

Vem som helst: Hur är PoP i storlekarna? Ganska normala va? Tänker f.a. på jackor.
 
Senast ändrad:
Sv: Vårmammor 2010 snackar vidare del 11

Envishet, vrål, yttertygel, bakåtvikt och pisk brukar hjälpa, nu var jag som tur var inte själv utan hade hjälp. Selma vaknade i vagnen, så vi byttes av och två SEK senare flyger han i luften, hehe, jag klarade mig den här gången. ;) men jag håller med, tycker det är svårt ibland, blir lätt att man flyger med, speciellt när det är 600kg halvblod som flyger iväg.

Men du, jag skickar upp två hästar på kollo till dig :D Ett galet shettissto som behöver lära sig lite vett och etikett, men så jäkla rolig och så min lilla arab-valack som behöver lära sig att bli tömkörd ;)

/Fanny, som är en riktig mes med tömmarna :o
 
Sv: Vårmammor 2010 snackar vidare del 11

OT: nu är vi på sid 100 och snart 2000 inlägg Igen!!! Jag startar en ny tråd strax så kan jag lägga in milton på födelselistan! :)
 
Sv: Vårmammor 2010 snackar vidare del 11

Lägg till emelie och modettes barn också om du vet när de är födda för det är väl de sommarmammorna som hänger här?
 
Sv: Vårmammor 2010 snackar vidare del 11

Ytterkläder verkar vara stora (V har fortfarande sin vindfleeceoverall i 74) medan alla andra kläder är små, ffa smala.
 
Sv: Vårmammor 2010 snackar vidare del 11

Snart tycker jag! När kan ni andra, och vart?

Jaa, jag tycker också detta:)

Jag är oftast inte blyg, men har en tendens att bli röd i ansiktet utan anledning ibland..så ni inte tycker att jag är konstig, hehe

Att man kan vara så öppen med "främmande" människor..Galet skönt :)
 
Sv: Vårmammor 2010 snackar vidare del 11

Älskar också att tömköra:)

Men nu har det varit sånt skitväder så jag har kunnat tömköra en eller två gånger på hela vintern :( Innan gjorde jag det minst en gång i veckan..suck..
 
Sv: Vårmammor 2010 snackar vidare del 11

Jag är så sjukt sugen på en vindfleecejacka men 400 kr tycker jag är mycket för barnkläder, inte ens mina kläder är så dyra, och då vill jag inte att hon växer ur den direkt.
 
Sv: Vårmammor 2010 snackar vidare del 11

Vill också vara med på secret birthday

Hur går jag tillväga..*missat allt här känner jag*:o
 
Sv: Vårmammor 2010 snackar vidare del 11

Vet inte det såhär på rak arm å har ingen aning om det står med i sommartråden heller!?!
 
Sv: Vårmammor 2010 snackar vidare del 11

Lilla tjejen då:(

Hoppas hon snart får i sig vätska..usch..måste vara så jobbigt, både för henne som mår dåligt, men också för er, att vara så maktlös..Krya på henne, lilla tjejen!
 
Sv: Vårmammor 2010 snackar vidare del 11

nu tänker jag protestera!!!! Jag hänger minsann här!!! :p Fast jag orkar inte skriva så mycket, men jag läser allt... värsta stalkern.... moahahaha :D
 
Sv: Vårmammor 2010 snackar vidare del 11

Suger hon på grejer fast hon är dålig? Tänkte om hon skulle suga på en blöt hannduk kanske? Bara en ide jag kom på men ni har säkert redan testat!
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Det är dags för en ny tråd :heart Försökte hitta den senaste listan men vet att det hänt en hel del sen dess, så uppdatera gärna...
38 39 40
Svar
787
· Visningar
70 718
Kultur JUNI 24/6 Annie Lööf, före detta partiledare, jurist 25/6 Renée Nyberg, programledare 26/6 Axel Gordh Humlesjö, journalist 27/6...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
20 371
Senast: Rie
·
Kultur I morgon smäller det! Här är startordningen i finalen. 1. 🇦🇹 Austria | Teya & Salena - Who The Hell Is Edgar? 2. 🇵🇹 Portugal | Mimicat...
18 19 20
Svar
388
· Visningar
19 266
Senast: Mineur
·
Tjatter Wohooo! Äntligen är sommaren slut och vi får gå tillbaka till skolan! Alla antagningsbesked har skickats ut och ett gäng förväntansfulla...
52 53 54
Svar
1 066
· Visningar
24 705

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp