Vårmammor 2010 snackar vidare del 11

Sv: Vårmammor 2010 snackar vidare del 11

Jag är så avundsjuk på er träff!! Hade jag haft lite närmre så hade jag hängt på! Ska till Stockholm i maj, men då ska jag upp med en väninna så då finns inte möjlighet att träffa någon, tyvärr. Ska titta på Ceasar Millan och fira hennes födelsedag. Vill egentligen upp väckan innan, har blivit medbjuden till en mammablogg-gala som är då, men nån måtta får det ju vara, det får räcka med en sväng till Huvudstaden.

Men hörreni Skåne-tjejer och övriga, när ska VI nu ses??
 
Sv: Vårmammor 2010 snackar vidare del 11

Haha men han får allt vänta som alla andra. ;) ber hans SB att posta den 14 ist :p hehe!
Milton kommer ju få sitt bara några månader i förväg! ;)
 
Sv: Vårmammor 2010 snackar vidare del 11

*kl* Emelie, visst skulle Piggelin fungera - om vi fick i henne något öht :cry:
Nu sitter vi och försöker putsa i henne vatten med hjälp av tandborsten, det är det som funkat bäst hittills. Tvångsmetoden med spruta kommer vi ALDRIG någonsin mer att ge oss på, fy fan rent ut sagt!!!

Kl. 22 är deadline nu, har hon inte kissat då måste vi åka in. :crazy:
 
Sv: Vårmammor 2010 snackar vidare del 11

Envishet, vrål, yttertygel, bakåtvikt och pisk brukar hjälpa, nu var jag som tur var inte själv utan hade hjälp. Selma vaknade i vagnen, så vi byttes av och två SEK senare flyger han i luften, hehe, jag klarade mig den här gången. ;) men jag håller med, tycker det är svårt ibland, blir lätt att man flyger med, speciellt när det är 600kg halvblod som flyger iväg.

Oregano: jag är nästan säker på att jag kan den 10, 8-9 hade passat bättre, men jag ska försöka få till det den 10. Skriv upp mig på listan iaf. :)
 
Sv: Vårmammor 2010 snackar vidare del 11

Kn: varning äckligt

Bläh! samtliga medlemmar i familjen verkar ha drabbats av vinterkräksjukan. Och jag som inte ens trodde jag kunde få den. Eller om det är ngt annat magelände. A är ganska pigg men dålig i magen och ibland far mindre andelar av middagen ut i fel ände. Jag är eländig men funktionell, min man är helt hopplös :mad: alltid sjukast och eländigast, spyr som en räv och bara sover.

Egentligen är det väl mest synd om honom, men varför blir jag aldrig så sjuk :devil: (iofs ska jag väl vara glad över det :D)

Iofs begränsar sig min andel till ont i magen, trötthet o lite yrhet, inget massa äckelpäckel här inte ;)

Usch stackare



kl

Red ut på nyförvärvet i dag. I mörkret och sällskapet red bakom med pannlampa. Gick väldigt bra!
 
Sv: Vårmammor 2010 snackar vidare del 11

Yepp Armani__ du är anmäld det vet jag och har för mig att Akb också är det! Orkar inte gå tillbaka och leta reda på listan ikväll så om det är någon mer som ser det här lite sent så går det fortfarande bra att anmäla sig tills jag hojtar till imorgon.

Nu är jag alldeles för trött för att organisera något!
 
Sv: Vårmammor 2010 snackar vidare del 11

Neeej! Jag vill ju att alla ska kunna komma! Då får du och Aneka (och besvärliga Michellan) komma fram till vilken dag som blir bäst för alla. För min del spelar det absolut ingen roll.
 
Sv: Vårmammor 2010 snackar vidare del 11

Du är nog min skånska tvilling. Och Juzzzens karl är min sambos tvilling :D
Tycker det hon beskrivit ibland stämmer in där ;)


*kl*
Låter lockande att åka uppåt. Kommer jag att vara en barnaplågare om jag kör Oscar 60 mil på en dag:confused:
Han har oftast inget emot att åka med i bilen, sover för det mesta eller knaprar på en majskrok.

Nej det är du inte. Vi gjorde det i går. 32 mil dit och hem. Stannade bara för att äta en gång dit och hem.

Skulle vilja följa med jag med, men orkar inte åka själv.
 
Sv: Vårmammor 2010 snackar vidare del 11

Håller tummarna för att hon kissar så ni slipper tillbringa natten på sjukan! Stackars lilla gumman att bli så dålig :( hoppas ni kryar på er allihopa!
 
Sv: Vårmammor 2010 snackar vidare del 11

Hehe, det är nog ingen fara. Hade planert att ta hem min häst då, men ska höra om vi kan ta honom den 11 ist, de ska ändå hit på middag då, så det är som sagt nog ingen fara. :)
 
Sv: Vårmammor 2010 snackar vidare del 11

Btw så vill jag tipsa om secret bithday som anmälningstiden går ut för ikväll! Skulle vara kul om några fler ville vara med! :)

Jag vill ju vara med :bump: men surfar via mobilen och det funkar inte att skicka pm. Ska försöka komma åt en dator med uppkoppling de närmaste dagarna. Men skriv upp mig!
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Det är dags för en ny tråd :heart Försökte hitta den senaste listan men vet att det hänt en hel del sen dess, så uppdatera gärna...
38 39 40
Svar
787
· Visningar
70 718
Kultur JUNI 24/6 Annie Lööf, före detta partiledare, jurist 25/6 Renée Nyberg, programledare 26/6 Axel Gordh Humlesjö, journalist 27/6...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
20 371
Senast: Rie
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 732
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 652
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp