Vem blir nya ICA-Stig?

Jag och min pojkvän gissade rätt på Loa utifrån denna bilden
1904070_10153075102902938_7652890728017494673_n.jpg


:o

/Mvh nörd
 
Loa blir nog helt ok, men hade faktiskt sett en okänd skådis.. nu när man fått veta att det ska vara samma karaktär bara ny skådis... för Hans var väl inte så himla känd innan Stigrollen?

Som andra sagt: Loa blir säkert inte så långvarig, då han har en hyfsat stor karriär vid sidan om?
 
Tror nog Loa kan bli bra, men stör mig lite på att de inte lät karaktären "Stig" gå i pension. Det är den gamla Ica-Stig som är den "riktiga", han kunde fått heta något annat.

/Älskar Ica-reklamen.
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 258
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 589
Kropp & Själ I helgen har jag tävlat. Vita ridbyxor och tajt kavaj. Sen jag skadade mig och blev sjukskriven för snart tre år sen har min kropp...
5 6 7
Svar
139
· Visningar
13 207
Senast: manda
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 215
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Hundrädda
  • Airtags, selar etc

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp