Vi pysslar vidare ,Del LXXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag tog och rapporterade mitt eget inlägg för låsning av gamla tråden, ingen aning om det är rätt men jag märker väl om jag åker ut. :confused:

Har tidigare vägrat vara #2000 efter att jag en gång var det och en annan startade en ny tråd fort som tusan ( med friska tillrop hur kul och duktig den var) innan jag hann blinka då ruttnade jag ihop litegrann och har struntat i det och passat mig i slutet men nu fick jag ju ett vackert pet att jag skulle så.
Ursäkta föressten om jag dammat dåligt i något hörn men tyckte det här kyffet duger till oss, titta er gärna omkring, på ovanvåningen finns baren och en extra stor kaffebryggare såklart :p

Vad händer om man rapporterar någon/någons inlägg? Får den en varning på PM då eller stängs man av direkt eller?
 
För övrigt bröt jag mot lagen idag :crazy: Stackars gosekatten. Jag gick hemifrån kvart i sex i morse och var hemma vid kvart i nio. En bra bit över 12 timmar. Funderade på att be snälla granne titta till henne, men insåg sedan att jag glömt lägga reservnyckeln i brevlådan. Dessa nycklar kommer att bli min död. :meh:
Tror det står 2 gånger/dag bara men ska inte svära på att jag minns rätt. Du får blinka många gånger så blir det massor som kompensation om inte annat för samvetet ;)
 
Har grillat med vänner och det var så himla trevligt :up: Blev erbjuden lammkött av ena grannens kompisar också och jag tror inte det var menat till grillen... ;) :rofl: Dock blev småpojkarna väldigt generade när jag kom ner till badtunnan med ett litet smakprov rökta räkor, då var de inte lika kaxiga :laugh: *de är söta de små liven*

Har också tittat på pyromani nere vid sjön och dragit låga skämt om att de brände min kompis häck (bästa skämten kom från henne själv) :rofl:

30829375_186052992048083_2945045300907081728_n.jpg
 
När jag har fixat färdigt min lägenhet tänker jag nog allt ta tag i källaren hemma hos @åke. Ut med all onödigt skit (vilket kommer vara delade åsikter hos oss, för jag kanske inte direkt anser en behöver tre extra upplagor av bilbatterier, ett badkar en inte använder och liknande som tar upp onödig plats). Någon som har tips på hur man får en envis @åke att säga ja? :D

Tänkte, glitter och glamour. En liten bar kanske?
 
Jag tog och rapporterade mitt eget inlägg för låsning av gamla tråden, ingen aning om det är rätt men jag märker väl om jag åker ut. :confused:

Har tidigare vägrat vara #2000 efter att jag en gång var det och en annan startade en ny tråd fort som tusan ( med friska tillrop hur kul och duktig den var) innan jag hann blinka då ruttnade jag ihop litegrann och har struntat i det och passat mig i slutet men nu fick jag ju ett vackert pet att jag skulle så.
Ursäkta föressten om jag dammat dåligt i något hörn men tyckte det här kyffet duger till oss, titta er gärna omkring, på ovanvåningen finns baren och en extra stor kaffebryggare såklart :p
Men alltså ruttna för att du inte fick starta tråden :crazy:
Det är ju först nu vid uppdateringen där det tydligt står vem som skrivit vilket inlägg i nummerordning. Innan hade iaf inte jag nån koll på vilka nummerna var :p
 
När jag har fixat färdigt min lägenhet tänker jag nog allt ta tag i källaren hemma hos @åke. Ut med all onödigt skit (vilket kommer vara delade åsikter hos oss, för jag kanske inte direkt anser en behöver tre extra upplagor av bilbatterier, ett badkar en inte använder och liknande som tar upp onödig plats). Någon som har tips på hur man får en envis @åke att säga ja? :D

Tänkte, glitter och glamour. En liten bar kanske?
Badkar är annars perfekta i sommarhagar så om det inte är nån bubbelvariant så släng inte den på tippen utan be nån komma och hämta! Det borde vara mycket uppskattat :)
 
Ligger i sängen och försöker bli varm! :crazy: det var skönt att stå vid kasen men så fort man gick bort blev det ju kallt!
Visa bifogad fil 14217


Apropå vattenfontäner till katt så köpte jag det en gång för att få katterna att sluta fiska vatten i blomkannan. Men nej. Katterna gick inte ens in i köket där den stod på två dagar :rofl:

Gudars, jag höll på att frysa ihjäl när jag gick från brasan. Usch! :crazy:
 
När jag har fixat färdigt min lägenhet tänker jag nog allt ta tag i källaren hemma hos @åke. Ut med all onödigt skit (vilket kommer vara delade åsikter hos oss, för jag kanske inte direkt anser en behöver tre extra upplagor av bilbatterier, ett badkar en inte använder och liknande som tar upp onödig plats). Någon som har tips på hur man får en envis @åke att säga ja? :D

Tänkte, glitter och glamour. En liten bar kanske?
Finns faktiskt inte sådär jättemycket kvar att röja ut nu. Gjorde ju ett röj i hobbyrummet. Men det finns ju fler utrymmen.
Har ju bla Fiskespön, cykel, verktyg , tv, soffa och en låda som folk inte har hämtat. Trots påminnelser sedan maj förra året. Nu åker skiten till tippen. Eller om man kanske skulle ta betalt per månad??
 
Finns faktiskt inte sådär jättemycket kvar att röja ut nu. Gjorde ju ett röj i hobbyrummet. Men det finns ju fler utrymmen.
Har ju bla Fiskespön, cykel, verktyg , tv, soffa och en låda som folk inte har hämtat. Trots påminnelser sedan maj förra året. Nu åker skiten till tippen. Eller om man kanske skulle ta betalt per månad??

Perfekt, då är det väl bara att ta ned ett barbord, måla rummet rosaglittrigt och ta dit en rosa fluffig matta så är vi ju nästan klara.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Småbarn Hjälp, pysselsakerna tar över vårt hem! 😅 vi har en snart 4-åring som älskar att pyssla och det får hon så gärna göra men alla grejer är...
Svar
7
· Visningar
963
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 067
Juridik & Ekonomi Tja, de fortsätter i samma ton. Jag försöker få ersättning för utläggen de orsakade när de inte dök upp enligt avtal. Trots skriftligt...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 876
Senast: Migo
·
  • Låst
Trädgård & Växter Vi odlar vidare... det är slutspurt hos många handelsträdgårdar nu så det går att fynda. Själv är jag som vanligt inte nöjd med att jag...
15 16 17
Svar
322
· Visningar
12 983
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp