Vi pysslar vidare ,Del LXXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fan, jag missade ansökningstiden för ett jobb jag ville ha med en jävla dag :( Har haft så fullt upp i huset och inte vart hemma förrän 8-9 på kvällarna och då vart tvungen att packa så har inte hunnit ansöka, jag som skrivit ett skitbra cv också, men inte hunnit med det personliga brevet :( fan.
 
Men alltså ruttna för att du inte fick starta tråden :crazy:
Det är ju först nu vid uppdateringen där det tydligt står vem som skrivit vilket inlägg i nummerordning. Innan hade iaf inte jag nån koll på vilka nummerna var :p

Då det skrevs inlägg att jag hade #2000 och blev tillsagd även då så var det ganska tydligt men tjaaa uppenbarligen gjorde det dagen för den personen så då "ruttnade" jag på att ens fundera på att starta någon och där med undvikit det. Jag använder oftast dator så att se siffror på inlägg har sällan varit svårt för mig, på mobilen vet jag inte hur det ser ut just nu faktiskt?!
 
Fan, jag missade ansökningstiden för ett jobb jag ville ha med en jävla dag :( Har haft så fullt upp i huset och inte vart hemma förrän 8-9 på kvällarna och då vart tvungen att packa så har inte hunnit ansöka, jag som skrivit ett skitbra cv också, men inte hunnit med det personliga brevet :( fan.
Åh nej vad tråkigt men det kanske kan betyda att drömjobbet väntar snart? *hoppas*
 
Då det skrevs inlägg att jag hade #2000 och blev tillsagd även då så var det ganska tydligt men tjaaa uppenbarligen gjorde det dagen för den personen så då "ruttnade" jag på att ens fundera på att starta någon och där med undvikit det. Jag använder oftast dator så att se siffror på inlägg har sällan varit svårt för mig, på mobilen vet jag inte hur det ser ut just nu faktiskt?!

Nu ser man nummerna på mobilen :). Är oftast inne på telefonen på kvällarna. Risken är annars stor att jag börjar jobba på datorn och fastnar med nått.
Kanske den personen inte hade koll?
Jag tror att jag startat en tråd (eller två??) men är verkligen inte säker på vilket nummer det var innan. Visste inte att det var viktigt. Tänkte att det är bra att någon startar och låser den andra innan inläggen drar iväg :)
 
Vad händer om man rapporterar någon/någons inlägg? Får den en varning på PM då eller stängs man av direkt eller?
Det kommer till moderatorerna som den gör bedömning från fall till fall, ibland är det trådar som har hamnat på fel ställe andra gånger är det regelbrott. Varningar delas ut när det behövs.
 
Fan, jag missade ansökningstiden för ett jobb jag ville ha med en jävla dag :( Har haft så fullt upp i huset och inte vart hemma förrän 8-9 på kvällarna och då vart tvungen att packa så har inte hunnit ansöka, jag som skrivit ett skitbra cv också, men inte hunnit med det personliga brevet :( fan.

:down:
 
Nu ser man nummerna på mobilen :). Är oftast inne på telefonen på kvällarna. Risken är annars stor att jag börjar jobba på datorn och fastnar med nått.
Kanske den personen inte hade koll?
Jag tror att jag startat en tråd (eller två??) men är verkligen inte säker på vilket nummer det var innan. Visste inte att det var viktigt. Tänkte att det är bra att någon startar och låser den andra innan inläggen drar iväg :)

Vi kan nog lämna det där hän, ska jag skriva mer om det så kommer det bli för detaljerat så tredje person avslöjas och det känns inte schysst.
Viktigt att starta ny tråd, är det inte för mig jag slipper gärna, i alla trådar. :)
 
Det kommer till moderatorerna som den gör bedömning från fall till fall, ibland är det trådar som har hamnat på fel ställe andra gånger är det regelbrott. Varningar delas ut när det behövs.

Tack och lov är det en tvåstegsprocess eftersom jag råkade rapportera @Snurrfian (tror jag det var) och PM i panik att jag inte ville rapportera hen och fick ett lugnande svar att det inte kommit upp någonting tack och lov. :crazy: Man ska inte klicka för snabbt :angel:
 
Tack och lov är det en tvåstegsprocess eftersom jag råkade rapportera @Snurrfian (tror jag det var) och PM i panik att jag inte ville rapportera hen och fick ett lugnande svar att det inte kommit upp någonting tack och lov. :crazy: Man ska inte klicka för snabbt :angel:
Antagligen hade @Snurrfian gjort något snurrigt och då är det klart du är uppmärksam så forumets nivå inte sjunker :p


:rofl:
 
När jag har fixat färdigt min lägenhet tänker jag nog allt ta tag i källaren hemma hos @åke. Ut med all onödigt skit (vilket kommer vara delade åsikter hos oss, för jag kanske inte direkt anser en behöver tre extra upplagor av bilbatterier, ett badkar en inte använder och liknande som tar upp onödig plats). Någon som har tips på hur man får en envis @åke att säga ja? :D

Tänkte, glitter och glamour. En liten bar kanske?
Jag är en hejare på att kasta det jag anser vara skit,kan hjälpa dig :idea: om du sitter på @åke så kastar jag.
 
Finns faktiskt inte sådär jättemycket kvar att röja ut nu. Gjorde ju ett röj i hobbyrummet. Men det finns ju fler utrymmen.
Har ju bla Fiskespön, cykel, verktyg , tv, soffa och en låda som folk inte har hämtat. Trots påminnelser sedan maj förra året. Nu åker skiten till tippen. Eller om man kanske skulle ta betalt per månad??
Vill du ha elda hjälp :angel::D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Småbarn Hjälp, pysselsakerna tar över vårt hem! 😅 vi har en snart 4-åring som älskar att pyssla och det får hon så gärna göra men alla grejer är...
Svar
7
· Visningar
963
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 066
Juridik & Ekonomi Tja, de fortsätter i samma ton. Jag försöker få ersättning för utläggen de orsakade när de inte dök upp enligt avtal. Trots skriftligt...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 875
Senast: Migo
·
  • Låst
Trädgård & Växter Vi odlar vidare... det är slutspurt hos många handelsträdgårdar nu så det går att fynda. Själv är jag som vanligt inte nöjd med att jag...
15 16 17
Svar
322
· Visningar
12 981
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp