Vi pysslar vidare ,Del LXXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag surar fortfarande över de saknade delarna och sambon kollar på Happy. Mycket märklig serie! Snart ska jag nog krypa till kojs, minstingen vaknar väl 6 imorgon som vanligt...
 
Ticket ro ride var riktigt kul. Vi ska spela en omgång till i morgon nu när vi har börjat förstå vad det går ut på. Nu är vi alla på väg i säng, jag höll på att fråga huliganen om han ville gå ut men kom på mig själv.:(
 
Jag ska lägga mig nu. Imorgon ska jag jobba 7.30-18 och på kvällen umgås med mamma och dotter. (Pappa åker hem imorgon men mamma stannar till på fredag.)
 
Ligger i sängen och försöker bli varm! :crazy: det var skönt att stå vid kasen men så fort man gick bort blev det ju kallt!
IMG_20180430_210900.jpg


Apropå vattenfontäner till katt så köpte jag det en gång för att få katterna att sluta fiska vatten i blomkannan. Men nej. Katterna gick inte ens in i köket där den stod på två dagar :rofl:
 
Jag tog och rapporterade mitt eget inlägg för låsning av gamla tråden, ingen aning om det är rätt men jag märker väl om jag åker ut. :confused:

Har tidigare vägrat vara #2000 efter att jag en gång var det och en annan startade en ny tråd fort som tusan ( med friska tillrop hur kul och duktig den var) innan jag hann blinka då ruttnade jag ihop litegrann och har struntat i det och passat mig i slutet men nu fick jag ju ett vackert pet att jag skulle så.
Ursäkta föressten om jag dammat dåligt i något hörn men tyckte det här kyffet duger till oss, titta er gärna omkring, på ovanvåningen finns baren och en extra stor kaffebryggare såklart :p
 
Myst med hästarna, tränat unghästen och ridit fina hästen på banan när regnet hade uppehåll. Shettis slapp träning eftersom himlen öppnade sig precis lagom ;)
Hästarna tog smällarna som kom med ro i hagen :bow: (unghästen med luva dock) . Lugna fina hästar = mycket nöjd matte :love:
Nu lite te sen dejt med JB :up:
 
Senast ändrad:
Min katt vägrar dricka ur nåt annat än hundens gamla plastskål
Så jaja
Nu.leker vi i sängen katten och jag hahah
 
Ligger i sängen och försöker bli varm! :crazy: det var skönt att stå vid kasen men så fort man gick bort blev det ju kallt!
Visa bifogad fil 14217


Apropå vattenfontäner till katt så köpte jag det en gång för att få katterna att sluta fiska vatten i blomkannan. Men nej. Katterna gick inte ens in i köket där den stod på två dagar :rofl:

:rofl:
Våra katter älskade fontänen från första stund! Vi har väl konstiga katter kanske :D
 
För övrigt bröt jag mot lagen idag :crazy: Stackars gosekatten. Jag gick hemifrån kvart i sex i morse och var hemma vid kvart i nio. En bra bit över 12 timmar. Funderade på att be snälla granne titta till henne, men insåg sedan att jag glömt lägga reservnyckeln i brevlådan. Dessa nycklar kommer att bli min död. :meh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Småbarn Hjälp, pysselsakerna tar över vårt hem! 😅 vi har en snart 4-åring som älskar att pyssla och det får hon så gärna göra men alla grejer är...
Svar
7
· Visningar
951
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
3 655
Senast: monster1
·
Juridik & Ekonomi Tja, de fortsätter i samma ton. Jag försöker få ersättning för utläggen de orsakade när de inte dök upp enligt avtal. Trots skriftligt...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 822
Senast: Migo
·
  • Låst
Trädgård & Växter Vi odlar vidare... det är slutspurt hos många handelsträdgårdar nu så det går att fynda. Själv är jag som vanligt inte nöjd med att jag...
15 16 17
Svar
322
· Visningar
12 867
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp